استاندار لرستان گفت: خرم‌آباد دارای 127 هزار واحد تجاری، اداری و مسکونی است ولی تنها حدود 9 درصد از این واحدها عوارض شهرداری را پرداخت می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " هوشنگ بازوند" در جلسه ویژه رسیدگی به مبلمان شهری که عصری امروز در سالن استانداری لرستان برگزار شد، افزود: وقتی در شهری مثل خرم‌آباد زندگی بصورت کیفی نیست بلکه تنها به‌صورت کمی است، به مهاجرت از شهرها به سمت شهرهای باکیفیت منجر می‌شود و برای جلوگیری از این موضوع می‌بایست کیفیت زندگی در شهر افزایش یابد.
وی افزود: خرم‌آباد در تقاطع دو کریدور بزرگ قرار خواهد گرفت و برای این موضوع لازم است شرایط خوبی برای این شهر ایجاد کنیم.
بازوند: با برنامه‌ریزی لازم می‌بایست شرایط را به نحوی رقم بزنیم که بتوانیم خرم‌آباد را به عنوان یک کلان‌شهر معرفی کنیم.
استاندار لرستان ادامه داد: برای این منظور ممکن است در کنار خرم‌آباد شهری جدید با در نظر گرفتن شرایط برای زندگی باکیفیت‌تر ایجاد کنیم؛ این شهر جدید می‌تواند دارای واحدهای مسکونی ویلایی باکیفیتی ممتازتر باشد.
وی ادامه داد: شهر موجودی زنده است و باید برای این موجود زنده شرایط زیست بهتری را فراهم کنیم.
بازوند به موضوع گردشگری اشاره کرد و گفت: خرم‌آباد و لرستان دارای بهترین شرایط گردشگری است و نقاط قوت برای جذب گردشگر را می‌بایست تقویت کنیم.
استاندار لرستان ادامه داد: مبلمان شهری نقش ویژه‌ای در جذب گردشگر دارد و می‌بایست برای زیباتر شدن خرم‌آباد تلاش لازم در این زمینه انجام پذیرد.
وی در پایان تأکید کرد: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری محرم، شهرداری و دستگاه‌های ذی‌ربط توجه لازم به زیبایی و مبلمان شهری در این ایام داشته باشند.
شایان ذکر است جلسه ویژه رسیدگی به مبلمان شهری عصر امروز با حضور استاندار لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، معاون عمرانی استاندار، فرماندار خرم‌آباد، شهردار خرم‌آباد و مدیران ذی‌ربط در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار گردید.

خبر: روابط عمومی استانداری