رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: داشتن هتل‌های مدرن یکی از ضروریات و نیازهای اساسی یک شهر بوده که باعث ورود و ماندگاری مسافران، گردشگران و سرمایه‌گذاران به شهر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد حسین‌پور" در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با " علی دولتشاهی" سرمایه‌گذار جدید هتل صخره‌ای خرم‌آباد اظهار داشت: جای شکر گزاری است که افرادی همچون دولتشاه که خود اهل این شهر و دیار هستند دلسوزانه آمده و در خرم‌آباد پروژه‌های بزرگی را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: یکی از وظایف اصلی شورا جذب سرمایه‌گذار بوده و این شورا از تمامی کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در شهر خرم‌آباد را دارند استقبال و حمایت کرده و از تمام توان خود برای رفع موانع و مشکلاتی که برای سرمایه‌گذاران به وجود خواهد آمد استفاده خواهیم کرد.
در ادامه سرمایه‌گذار جدید پروژه هتل صخره‌ای خرم‌آباد اظهار داشت: هدف از سرمایه‌گذاری در شهر خرم‌آباد این است که من خودم اهل این شهر و دیار بوده و دلم می‌خواهد که گامی برای جوانان و مردم شهرم بردارم.
دولتشاهی افزود: از اعضای شورا و شهردار تقاضا دارم که فضا را برای ورود سرمایه‌گذاران به استان و شهر خرم‌آباد آسان و هموار ساخته و با حمایت و هم‌فکری مدیران شهری می‌توانیم پای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به استان باز کنیم.
سرمایه‌گذار پروژه هتل صخره‌ای خرم‌آباد گفت: از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در شهر خرم‌آباد شروع کرده‌ام می‌توان به هتل صخره‌ای، سیتی سنتر بزرگ شهر و کارخانه سرم‌سازی اشاره کرد.
وی در ادامه بیان کرد: فاز اول هتل صخره‌ای شامل دو طبقه لابی و محوطه‌سازی و ورودی هتل در نوروز 96 افتتاح شده و در نوروز 97 کل پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
سرمایه‌گذار هتل صخره‌ای ادامه داد؛ هتل صخره‌ای به یکی از مدرن‌ترین و زیباترین هتل‌های کشور تبدیل می‌شود تا مانند نگینی در شهر خرم‌آباد بدرخشد.
وی گفت: با یک شرکت کره‌ای برای طراحی و ساخت تله کابین از هتل صخره‌ای به تپه شهدا مذاکراتی را انجام داده‌ایم.