وزیر دادگستری گفت: منافقان هنوز به مجازات و قهر این ملت گرفتار نشده و سزای اعمال خود را ندیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌ "مصطفی پورمحمدی"، روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سال‌روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد افزود: منافقان آن‌قدر خبیث و لعین هستند که حتی فرمانده تروریست خود را نیز می‌کشند و سپس عنوان می‌کنند رجوی کشته شد و به هم تسلیت می‌گویند.
وی اظهار کرد: سوال ما این است که رجوی کجا کشته شد، کجا مرد و قبرش کجاست؟
وزیر دادگستری اضافه کرد: منافقان حاضر هستند برای این که به جنایت‌ها و توطئه‌های خود ادامه دهند کثیف‌ترین نقشه‌ها را اجرا کنند و حاضرند رئیس خود را زنده‌به‌گور کنند تا برای یک روز بیشتر به جنایت‌های خود ادامه دهند.
پورمحمدی افزود: منافقان دست از خیانت خود برنداشته‌اند و در خصوص مسائل هسته‌ای به‌دروغ علیه ملت ایران پرونده‌سازی کردند چراکه از همان ابتدا، جاسوس صدام و سپس جاسوس آمریکا و اسرائیل شدند.
وی همچنین تصریح کرد: منافقان هنوز به مجازات و قهر این ملت گرفتار نشده و سزای اعمال خود را ندیده‌اند.
به گفته وی شهیدان رجایی و باهنر نزد ملت ایران با عزت بوده و منافقان مورد لعن و نفرین ملت و زیر سلطه استکبار هستند.
وزیر دادگستری یادآور شد: ۴۰ سال است که منافقان علیه ملت ایران خیانت می‌کنند و بزرگان و فرزندان این کشور را به خاک و خون می‌کشند.
وی با بیان این که منافقان روزی با صدام ملعون پیوند خوردند و هزاران نفر از مردم ایران را با جاسوسی‌های خود به شهادت رساندند، ادامه داد: در واقع آن‌ها با این اقدام خود برخی از عملیات رزمندگان ما را ناکام و فرزندان و دلیران مملکت را شهید کردند.
وزیر دادگستری اضافه کرد: در نهایت نیز در عملیات فروغ جاویدان به لطف خدا بخشی از آن‌ها تار و مار شدند و مابقی به آغوش اربابان خود بازگشتند.
وی تصریح کرد: هر چقدر پرونده امام و شهدا پاک و طاهر است، به همان اندازه پرونده منافقان مملو از خیانت و جنایت بوده که نمونه بارز آن پرونده‌سازی هسته‌ای بود که ۱۲ سال مردم ایران را با مشکل و فشارهای اقتصادی روبه‌رو ساختند.
پورمحمدي همچنین با بیان این که ۱۴ هزار میلیارد تومان طرح در لرستان در حال اقدام است، افزود: اقدامات جهشی قابل قبولی در لرستان آغاز شده که انتظار می‌رود ادامه داشته باشد.