شهردار خرم‌آباد گفت: اطراف رودخانه دره‌گرم جاده سلامت احداث می‌شود که پل جهادگران و زیبا کنار را به آبشار طلایی و بزرگراه ولایت وصل می‌کند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "یحیی عیدی‌بیرانوند" در جریان بازدید از پروژه احداث دیوار حفاظتی و جاده ساحلی رودخانه دره‌گرم اظهار داشت: قرار است تمام منازل و ساخت و سازهای غیرمجاز حریم رودخانه به عرض 15 متری در هر سمت تخریب شده و همچنین دیوار حفاظتی برای حفظ مسیر سیلاب و جلوگیری از مشکلات بهداشتی ایجاد شود.
وي در جريان بازديد از پروژه پل جهادگران گفت: اين پل حدود 50 درصد از بارترافیکی و مشکل دسترسی منطقه فلک‌الدین و میدان تیر را حل می‌کند و بقیه آن به معابر زیر‌گذر مربوط می‌شود.
شهردار مركز استان افزود: در این راستا خیابان 27 متری پارا‌المپیک همراه با جاده سلامت به طول بیش از یک کیلومتر از پل جهادگران به میدان ورزش در حال احداث است.
عیدی‌بیرانوند خاطرنشان کرد: پروژه توسعه ساحلی‌های رودخانه خرم‌رود (گِلال) تا ابتدای شهر در  مسیر الشتر به خرم‌آباد ادامه خواهد داشت که این کار  محاسن زیادی برای شهروندان دارد.
شهردار خرم‌آباد ادامه داد: این پروژه باعث کاهش بار ترافیکی شهر و خیابان انقلاب شده و همچنین موجب دسترسی آسان شمال به جنوب شهر می‌شود.
عيدي در در جریان بازدید از پروژه خیابان پارالمپیک و میدان ورزش نيز گفت: در مسیر بلوار زرین‌کوب به سمت میدان ورزش یک سری درختان قدیمی در دو طرف مسیر عابران پیاده هستند که قریب به یک قرن قدمت دارند و باعث ایجاد سایه دایمی در این مسیر شده‌اند.
وی افزود: با توجه به انبوه‌سازی صورت گرفته در این منطقه و تراکم جمعیتی بالا و عدم وجود یک پیاده‌رو در اطراف این خیابان عریض، تصمیم داریم از این پتانسیل بالا برای ساخت یک پیاده‌روی عریض و زیبا  استفاده کنیم.
آخرین بازدید شهردار خرم‌آباد از روند ساخت پهناورترین آبشار شهری کشور در نزدیکی کوی جهادگران بود. با ساخت برکه و برش صخره دیواره آبشار بخش زیادی از این پروژه انجام شده است.
مسير جديد در شمال شهر خرم‌آباد احداث مي‌شود