پس از برگزاري نظرسنجي در مورد ميزان رضايت شهروندان لرستاني از عملكرد شوراهاي اسلامي شهرشان كه با 97.2 درصد نارضايتي نظرسنجي پيامكي در مورد انتخاب بهترين نماينده لرستان در مجلس شوراي اسلاميو 2.8 رضايت همراه بود، اينك پايگاه خبري يافته با توجه به اهميت كار 9 نماينده لرستان در مجلس شوراي اسلامي و نيز احتمال استاني شدن انتخابات، اقدام به برگزاري نظرسنجي در مورد انتخاب بهترين نماينده لرستان در مجلس نهم از نظر مردم استان مي‌نمايد.
 چون در سيستم نظرسنجي عدد 1 تا 9 براي 9 نماينده كنوني تعريف شده است، لذا فقط مي‌توانيد فقط يك عدد مد نظرتان است را ارسال كنيد و در صورت نوشتن متن (كلمات و جملات) يا هر چيز ديگر، نظر شما توسط سامانه پيامك يافته، به صورت اتوماتيك جزء آراء باطله محاسبه خواهد شد.
شماره پيامك 50001661 براي ارسال پيامك و شركت در نظرسنجي در نظر گرفته شده است و سيستم نظرسنجي به صورتي تنظيم شده كه اگر با يك شماره بيش از يك بار نظري ارسال شود، فقط نظر اول پذيرفته شده و نظرهاي بعدي به آمار باطله و هرزنامه اضافه مي‌شوند.
براي شركت در نظرسنجي انتخاب بهترين نماينده لرستان (از نظر مفيد بودن براي نمايندگان لرستان در مجلس نهمحوزه انتخابيه خود يا مردم لرستان) تا ساعت 12 شب 31 فروردين 1394 فرصت داريد.
براي ارسال رأي خود در مورد انتخاب بهترين نماينده لرستان، عدد مربوط به هر نماينده را به شماره 50001661 ارسال كنيد. تأكيد مي‌شود كه فقط عدد مقابل نام نماينده را براي سامانه پيامكي يافته ارسال كنيد و از نوشتن نام وي در متن پيامك اجتناب نماييد.

فهرست نمايندگان بر اساس حروف الفبا (حرف اول نام خانوادگي) تنظيم شده است:

عدد 1 براي ابراهيم آقامحمدي – خرم‌آباد و چگني
عدد 2 براي علاء‌الدين بروجردي – بروجرد و اشترينان
عدد 3 براي بهرام بيرانوند – بروجرد و اشترينان
عدد 4 براي محمدتقي توكلي - اليگودرز
عدد 5 براي حجت‌الله خدايي‌سوري – سلسله و دلفان
عدد 6 براي ايرج عبدي – خرم‌آباد و چگني
عدد 7 براي عباس قائدرحمت – دورود و ازنا
عدد 8 براي علي كاييدي – پلدختر و معمولان
عدد 9 براي الهيار ملكشاهي – كوهدشت و رومشكان
 
نتايج نظر‌سنجي روزهاي جمعه 14، 21 و 28 فروردين نيز اعلام مي‌شود تا مخاطبان به صورت مقطعي نيز در جريان ارا قرار گيرند. در پايان 31 فروردين، نتايج نهايي روز سه‌شنبه يكم اردي‌بهشت در پايگاه خبري يافته اعلام خواهد شد.