جانشين فرمانده انتظامي استان لرستان از دستگيري يك بنگاه‌دار جاعل و كشف مبلغ يك ميليارد ريال از اين کلاهبردار در "اليگودرز" خبر داد.

به گزارش يافته، سرهنگ "غلام‌عباس غلام‌زاده" در اين خصوص گفت: در پي بررسي يك فقره پرونده كلاه‌برداري و شكايت خانمي مبني اين که يك نفر كلاه‌بردار با جعل و دستكاري سند مالكيت زمين مسكوني وي، مبلغ يك ميليارد ريال از او كلاه‌برداري كرده است، شناسايي و پي‌گيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با تحقيقات گسترده و هماهنگي مقام قضايي در سطح شهر اليگودرز كلاه‌بردار را شناسايي و او را دستگير كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان در خصوص چگونگي نحوه كلاه‌برداري، گفت: شخص بنگاه‌داري كه سند مالكيت زمين مسكوني اين زن در اختيار او بوده با جعل امضاء و اثر انگشت و دستكاري سند مالكيت وي، اقدام به كلاه‌برداري كرده است .

غلام‌زاده اظهار داشت: كلاه‌بردار دستگير شده با اعتراف به مبلغ يك ميليارد ريال كلاه‌برداري جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد .

وي همچنين از كشف 2 تن زغال سنگ قاچاق در شهرستان كوهدشت خبر داد.

غلام‌زاده اظهار داشت: ماموران انتظامي پاسگاه سرطرحان شهرستان "كوهدشت" حين گشت‌زني در يك روستا به يك وانت سايپا مشكوك و آن را متوقف مي‌كنند.

وي افزود: پس از متوقف كردن وانت سايپا، راننده آن را دستگير و در بازرسي از خودرو مقدار 2 تن زغال سنگ كشف كردند كه متهم همراه زغال سنگ‌هاي كشف شده تحويل گمرك شهرستان كوهشدت شد.