معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مساحت ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‎آباد ۲۲ هکتار است که در سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید
محمدجعفر علی‎زاده در بازديد از پروژه‌های راه و شهرسازي استان لرستان به گزارش یافته، محمدجعفر علی‎زاده در بازديد از پروژه‌های راه و شهرسازي استان لرستان درباره آخرین وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‎آباد، گفت: مساحت این مجموعه ورزشی ۲۲ هکتار است که ۱۳ هکتار آن مربوط به تأسیسات، چمن و جاده دسترسی است.
علی‎زاده ادامه داد: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری در سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید و برای تکمیل کل فضا به ۱۸ تا ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه پس از احداث، تجهیز و به اداره كل تربیت‌بدنی استان تحویل داده خواهد شد، تصریح کرد: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‎آباد مطابق استانداردهای «AFC» در دست احداث بوده و پارکینگ این ورزشگاه با ظرفیت یک هزار دستگاه اتوبوس و یک هزار خودرو سواری قابلیت جابجایی هشت هزار نفر را دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه دو جاده دسترسی برای این ورزشگاه در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: جاده اصلی دسترسی به ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‎آباد با مشکل تملک اراضی مواجه بوده و هنوز احداث نشده است.
  
بیمارستان الیگودرز امسال به بهره‌برداری خواهد رسید
معاون وزير راه و شهرسازي و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: بیمارستان الیگودرز با ۱۴۶ تخت بیمارستانی برای امسال آماده و به بهره‌برداری خواهد رسید تا جهت تجهیز به دانشگاه علوم پزشكي استان تحویل داده شود.
محمدجعفر علیزاده در ادامه بازديد از پروژه‌های استان بیان کرد: بیمارستان‎ دورود و بيمارستان جایگزین شهداي عشایر خرم‌آباد نیز در مرحله اسکلت بوده و فعال هستند که اتمام آن‌ها بستگی به تخصیص اعتبارات دارد.
علیزاده بابیان اینکه در لرستان ۴ پروژه ورزشی وجود دارد که ورزشگاه ۲۵۰۰ نفری الیگودرز به اتمام رسیده و الان در حال پرداخت مطالبات آن هستیم و پروژه در مرحله بهره‎برداری است
وی با بیان اینکه عمده پروژه‌های استان در سال ۹۵ به اتمام می‌رسد، گفت: همچنین یک ورزشگاه ۵ هزارنفری در بروجرد داریم که فعال است و در لایحه بودجه سال آتی علیرغم اینکه میانگین رشد اعتبارات عمرانی کشور ۱۶ درصد است پروژه‌های استان را ۱۱۵ درصد رشد دادیم و با توجه به نیازی که منطقه دارد امسال بیمارستان و ورزشگاه الیگودرز را هدف‌گذاری کردیم تا به بهره‌برداری برسد.
 بیمارستان الیگودرز