یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که تخریب اماکن اسلامی از سوی تروریست‌های سوری عملی ضد انسانی است، گفت: تروریست‌های سوری به دنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی هستند.

به گزارش يافته، علاءالدین بروجردیدرباره تخریب قبر حجربن عدی صحابه پیامبر از سوی تروریست های سوری، گفت: اقدامات اخیر معارضان مسلح سوریه در تخریب اماکن مذهبی این هشدار را به سازمان ملل می‌دهد که هم اکنون در حال بررسی اعطای کرسی سوریه به تروریست ها است و نباید با این ‌کار یک اشتباه بزرگ تاریخی مرتکب شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخریب اماکن اسلامی از سوی تروریست ها عملی ضد انسانی و هنجار شکنانه است، تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل باید در مقابل این عمل ضد قانونی که زمینه های بستر سازی برای ادامه تندروی ها در سوریه است واکنش صریحی اتخاذ کند و راهکاری برای تکرار نشدن اینگونه وقایع بیابد.

وی با تاکید براین که تروریست های سوری به دنبال دامن زدن به اختلاف مذهبی هستند، ادامه داد: تخریب قبر حجر بن عدی از صحابه پیامبر ضدیت با دین اسلام را نشان می‌دهد که کشورهای اسلامی به ویژه روحانیون باید با تدبیر بیشتر مانع از اختلافات مذهبی در امت اسلامی باشند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، ادامه داد: تروریست ها پس از گذشت دوسال از بحران سوریه با تعرض به اماکن اسلامی سعی دارند شکست های خود را در پس اقدامات ضد انسانی و اسلامی پنهان کنند.

بروجردی با اشاره به احتمال استعفای اخضر ابراهیمی فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه و جایگزینی بیل کلینتون در این سمت، ادامه داد: جبهه غربی-غربی ضد دولت سوریه سعی دارد با افزایش فشار بر اخضر ابراهیمی وی را وادار به استعفا کند تا شخصی که ضدیت بیشتری با جبهه مقاومت را دارد جایگزین وی شود تا ازاین طریق بتوانند به خواسته های شوم خود دست پیدا کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که جایگزینی بیل کلینتون به جای اخضر ابراهیمی شکست دیگری در کارنامه سازمان ملل در بحران سوریه ثبت خواهد کرد، یادآور شد: اخضر ابراهیمی با شناختی که از اوضاع منطقه دارد می تواند نقش مفیدتری در حل بحران دمشق ایفا کند، اما کاخ سفید به دلیل این که حمایت از تروریست‌ها تاکنون برایش سودی نداشته به دنبال راهکاری نو در بحران سوریه می گردد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا