یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با صدور احکام جداگانه‌ای رؤسای کارگروه‌های یازده‌گانه شورای پدافند غیرعامل استان را منصوب کرد.

به گزارش يافته، بر اساس اين احكام، "حسن شریعت‌نژاد" معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان به عنوان رییس کارگروه دفاعی، امنیتی و دانشگاهی شورای پدافند غیر عامل لرستان منصوب شد.

همچنین استاندار لرستان، "سجاد معین" معاون توسعه مدیریت انسانی استانداری را  نیز به عنوان رییس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شورا منصوب کرد.

بر همین اساس،"شهرام ملکی" به عنوان رییس کارگروه راه و شهرسازی و "حجت‌الله بیرانوند" به عنوان رییس کارگروه صنعت، معدن و تجارت، "اردشیر شیخ‌آزادی" به عنوان رییس کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک، "هرمز نصیری" به عنوان رییس کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری منصوب شدند.

استاندار لرستان همچنین حجت‌الاسلام "علی اسماعیلیان" را به عنوان رییس کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی و "حسین‌رضا مرادی" را  نیز به عنوان رییس کارگروه امداد و نجات شورای پدافند غیر عامل استان منصوب کرد.

دکتر دهمرده در احکام دیگری، "محمد بحرینی" را به عنوان رییس کارگروه انرژی و آب، "اسحاق طاهری‌مقدم" را به عنوان رییس کارگروه جهاد کشاورزی، سردار "کاظم علیزاده" را به عنوان رییس کارگروه سازمان‌دهی و مشارکت‌های مردمی شورای پدافند غیر‌عامل لرستان منصوب کرده است.

اولين جلسه شواراي پدافند غير عامل لرستان در سال 92 نيز با رياست استاندار به همين منظور در سالن اجتماعات استانداري لرستان برگزار شد.

استاندار لرستان با بيان اين كه جامع‌نگري توأم با احتساب احتمالات از عوامل مهم در پدافند غيرعامل به شمار مي‌رود، گفا: اين نكات در مراحل مختلف كارها و امور و نيز در سطوح مختلف بايد مورد توجه قرار گيرد.

حبيب‌الله دهمرده در ادامه بيان داشت: مثلاً در احداث تأسيسات، ساختمان‌ها، راه‌ها، پل‌ها و ساير تأسيسات، بايستي به گونه‌اي عمل شود كه در مواقع اضطراري و احتمالي بتوان استفاده‌ي بهينه‌اي از اين امكانات نمود.

وي با ترسيم شماي كلي از عملكرد كارگروه‌هاي زيرمجموعه‌ي شوراي پدافند غيرعامل استان، گفت: مسوولان كارگروه‌هاي زيرمجمموعه بايستي چشم‌انداز آينده و برنامه‌هاي كوتاه‌مدت، ميان‌مدت و بلندمدتي براي خود تدوين كنند و در راستاي اهداف خود گام بردارند.

دهمرده افزود: با توجه به گزارش هايي كه مسوولان كارگروه‌ها تا كنون ارائه داده‌اند، معلوم است از نقطه آغازين كار، حركت‌هاي مثبت و ارزنده‌اي صورت گرفته و اميد است اين رويه‌ي مثبت در جهت مطلوب حركت كرده و به نقطه ايده‌آل برسد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا