یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به منظور آشنایی با دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و برنامه‌های رئیس جدید اداره امور شعب بانك‌ملي استان لرستان، جلسه‌اي با حضور کارکنان حوزه‌های شمال، جنوب و شعبه خرم‌آباد در سالن همايش‌هاي سرپرستي امور شعب استان برگزار شد.

به گزارش يافته، در اين جلسه رئيس اداره امور شعب لرستان گفت: انتخاب و انتصاب باید بر اساس شایستگی، شایسته‌سالاری، قابلیت‌های كاركنان و توانایی آنها انجام گیرد .

غلام‌رضا ساكي در زمينه توقعات مديران ارشد بانك‌ملي از كاركنان به مواردي از جمله تكريم مشتريان به عنوان اساسي‌ترين وظيفه كارمندان، اتخاذ مطلوب‌ترين شيوه رفتاري در برخورد با مشتريان، داشتن نظم، انضباط و قانون‌مندي و احترام به يك‌ديگر جهت داشتن فضاي سالم و صميمي جهت توسعه اهداف بانك اشاره كرد.

وي در ادامه اظهار داشت: افزايش نسبت سپرده‌های موثر به تعداد كاركنان و همچنين افزايش نسبت سهم بازار از کل سیستم بانکی دو هدف اصلي مي‌باشد كه مي‌توان با سرلوحه قرار دادن این اهداف همراه با شایستگی و به کارگیری توانایی و قابلیت‌ها، سازمانی پویا و شاداب داشت.

ساكي ضمن اشاره بر چیدمان مناسب شعب همراه با یک نظم و انضباط اداری بر اهميت وصول مطالبات معوق تأكيد كرد و افزود:  مشتریان بدهکار برای بانك یک مشتری بدهکار است و متهم نیست، لذا باید با ادب و احترام او را به پرداخت تسهیلات معوق به شعبه ترغيب كرده و در نهایت ادب او را از مراحل قانونی و ارجاع پرونده به مراجع قضایی آگاه سازیم.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا