یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده مردم كوهدشت و رئيس كميسيون قضايي مجلس گفت: 2 نفر از نمایندگان مجلس از وزیر دادگستری در خصوص نقش 4 نماینده در پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی سؤال کرده‌اند که وزیر هفته آینده باید با حضور در مجلس به این سؤال پاسخ دهد.

الهيار ملكشاهيبه گزارش يافته‌نيوز، اللهیار ملكشاهی با بیان این كه كمیسیون حقوقی قضایی هفته آینده میزبان وزیر دادگستری است، اظهار داشت: 2 نفر از نمایندگان مجلس از مرتضی بختیاری در خصوص نقش 4 نماینده در پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی سؤال کردند.

وی تصریح كرد: نماینده‌های سئوال‌کننده از وزیر دادگستری پرسيدند که آیا این نمایندگان در پرونده مذکور نقش داشته‌اند یا خیر؟ اگر نقش داشته‌اند آیا به اتهامات آن‌ها رسیدگی شده یا خیر و اگر نقش نداشته‌اند چرا در این زمینه اطلاع‌رسانی نمی‌شود؟

شايان ذكر است در تابستان سال 1390 موضوع اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی مطرح شد که در همین راستا تعداد زیادی از عوامل و افراد مرتبط با آن دستگیر شدند که حکم بعضی از آنها از جمله 4 متهم ردیف اول صادر و به اعدام محکوم شدند در همان زمان زمزمه نقش داشتن 4 نماینده در این پرونده نیز در رسانه‌ها مطرح شده بود اما در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم نشد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا