یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي خرم‌آباد گفت: بدون تردید ايجاد کمیته‌ی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران لرستان اثرگذار بوده است.

 

به گزارش يافته‌نيوز، حسین سلاح‌ورزی در اولین جلسه‌ی هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد؛ نتیجه‌ی جلسات کمیته‌ی حمایت قضایی در استان را موجب مرتفع شدن مشکلات صنعتگران عنوان کرد و گفت: با تشکیل این کمیته توانستیم با همراهی و مساعدت مسئولان قضایی استان مشکلات سرمایه‌گذاران استان را در خصوص قطع گاز، آب، برق و تلفن مرتفع کنیم تا به خاطر مسائل این‌چنینی راهی دادگاه نشوند.

وی افزود: خوشبختانه رییس‌ کل و سایر مسوولان دستگاه قضایی استان نهایت همکاری را در این زمینه داشتند که همین امر موجب گردید پاره‌ای از مشکلات اهالی صنعت و تولید برطرف گردد.

دکتر سلاح‌ورزی با اشاره به ضرورت بیان مشکلات در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری گفت: طرح موضوعات و مشکلات از زبان سرمایه‌گذاران عامل به وجود آمدن فضای پاسخ‌گویی است و برای ریشه‌کنی مشکلات صنعتگران، لازم است خود آن‌ها برای طرح مشکلات‌شان پیش‌قدم شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که هم‌اکنون اتاق بازرگانی خرم‌آباد دارای 10 کمیسیون تخصصی است، تصریح کرد: سال گذشته برای دست‌یابی به عملکرد مطلوب و رسیدگی بهتر برخی از کمیسیون‌ها را ادغام کردیم.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا