یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: تا پایان روز دوم نام‌نويسي 78 نفر برای شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت ثبت نام نهایی و یا پیش ثبت‌نام در اين شهرستان داوطلب شده‌اند.

مرتضي ولي پوري فرماندار خرم آبادبه گزارش يافته‌نيوز، "مرتضی ولی‌پوری" افزود: در نخستین روز از کار ثبت‌نام داوطلبان، 6 نفر با مراجعه به فرمانداری خرم‌آباد و 3 شهر تابعه برای حضور دراین انتخابات نام‌نویسی کردند.

وی اظهار داشت: در دومین روز ثبت‌نام نیز 16 داوطلب از حوزه شهر خرم‌آباد و 3 شهر تابعه و 26 داوطلب از حوزه 4 بخش روستایی شهرستان ثبت‌نام کردند.

ولی‌پوری گفت: ظرف این مدت 18 نفر نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا آی تی سی روستایی در 4 بخش روستایی و 12 نفر نیز از طریق دفاتر شهری برای شرکت در انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته فرماندار شهرستان خرم‌آباد، یک روحانی و یک زن نیز در مجموع داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح این شهرستان نام‌نویسی کردند.

فرماندار خرم‌آباد همچنين افزود: تبلیغات غیرقانونی داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در بررسی صلاحیت داوطلبان موثر خواهد بود.

ولی پوری در اين خصوص اظهار داشت:چنانچه برخی داوطلبان نسبت به انجام تبلیغات زودتر از موعد قانونی اقدام نمایند، این امر تخلف محسوب و تخلفات داوطلبان به صورت مستند جمع‌آوری و در بررسی صلاحیت‌ها لحاظ می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا