یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارت محیط‌یار اجتماعی محیط زیست برای مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان چگنی صادر گردید.

به گزارش يافته‌نيوز، رئیس محیط زیست شهرستان چگنی در این خصوص گفت: در راستای ارتقا سطح  دانش و آگاهي افراد نسبت به محيط زيست با رويكرد تغيير در نگرش، تصميمات، رفتار و عادات آنها  برای مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان چگنی از سوی  اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی کارت هم‌یار اجتماعی محیط زیست صادر گردید تا موضوعات مختلف محيط زيست را به صورت پايه‌اي و كاربردي به افراد مورد نظر آموزش دهند.

کامران فرمان‌پور با بیان این که به كليه مخاطبان اجتماعي از قبيل مديران، كارمندان و ساير اقشار جامعه "محيط‌يار اجتماعي" گفته مي‌شود اظهار داشت: از توان اين افراد به عنوان مسوولان شهرستان در جهت انتقال اطلاعات محيط زيست به سايرين بهره گرفته تا فرهنگ حفاظت از محيط زيست در جامعه نهادينه شود.

وي بیان داشت: اين گروه با حضور در اردوهاي علمي و بازديد از مناطق و شركت در دوره‌هاي آموزشي محيط زيست‏ مي‌توانند در آموزش افكار عمومي و فرهنگ سازي محيط زيست نقش مهمي را ايفا نمايند.

رئیس اداره محیط  زیست چگنی در ادامه به بيان تعهدات سازمان محيط زيست نسبت به محيط‌ياران پرداخت و گفت: حضور محيط‌ياران فعال در نشست‌هاي رسانه‌اي‌ خبري استان، معرفي محيط‌ياران برتر در رسانه و جشنواره‌هاي استاني با حضور مسوولان استان و اهدا جوايز ارزنده به آن‌ها ،ايجاد امكانات لازم براي بازديد محيط‌ياران از مناطق تحت مديريت سازمان  واعطاي گواهي‌نامه حضور در دوره‌هاي آموزشي به محيط‌ياران از جمله برنامه‌هاي پيش بيني شده است.

فرمان‌‌پور همچنين به تعهد محيط‌ياران اشاره كرد و گفت: آموزش، فرهنگ‌سازي و ترغيب جامعه به حفاظت از محيط زيست و شركت در كارگاه‌هاي آموزشي و افزايش دانش محيط زيست توسط محيط‌ياران انجام مي‌پذيرد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا