یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان از آمادگی زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان در جلسه بررسی پایداری ارتباطی استان برای برگزاری دور دوم انتخابات ۱۴۰۳ با بیان این مطلب گفت: با تلاش کارکنان مخابرات استان و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های فنی صورت گرفته در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب، زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهرستان خرم آباد به نحو مطلوب فراهم گردید.
نبی اله شمسی فر در جلسه‌ای که با حضور شورای معاونین در ساختمان ستاد این مجموعه برگزار شد؛ پایداری ارتباط را شرط لازم برای برگزاری انتخابات دانست و اظهار کرد: مخابرات منطقه لرستان با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط، تمامی تدابیر لازم را برای تأمین ارتباطات و انتقال اطلاعات در روز انتخابات را‌اندیشیده و عملی نموده است.
وی اظهار داشت، مخابرات منطقه لرستان از طریق شبکه ثابت و سیار ارتباط لازم را در۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار برای پوشش بیش از ۴۳۰ نقطه اخذ رای در شهرستان خرم آباد را فراهم آورده است.
وی در ادامه گفت: به منظور دسترسی مردم به سامانه‌های ارتباطی و فناوری و ایجاد زیرساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۱۹ سایت تلفن همراه در دستور کار مخابرات استان قرار گرفته است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: ۹۹ سایت تلفن همراه در مناطق روستایی و ۲۰ سایت تلفن همراه در مناطق شهری و بیش از ۹۵ سایت جهت ارتقاء تکنولوژی در استان احداث خواهد شد.
شمسی فر همچنین از افزایش ظرفیت شبکه و تقویت پوشش مخابراتی در مناطق دور افتاده خبر داد و گفت: مخابرات لرستان با هدف تأمین زیرساخت‌های لازم برای ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات، تمام ظرفیت‌های خود در سراسر استان را بکارگیری نموده است.
دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم آباد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا