معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص درگذشت خانم دکتر بخشی گفت: نامبرده حسب تمایل و درخواست شخصی و با توجه به نیاز مبرم شهرستان دلفان به آنجا منتقل شده بود.
به گزارش یافته، بیرانوند در این خصوص و جهت تنویر افکار عمومی گفت: دکتر بخشی در آبان ماه سال ۱۴۰۱ جهت انجام تعهدات دوره تخصص به استان لرستان معرفی گردید که به دلیل مشکلات شخصی و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت تعدیل شرایط‌ایشان، پس از یکسال به استان مراجعه نمودند.
وی افزود: لذا به منظور رفاه حال نامبرده و تسکینی بر شرایط‌ایشان و امکان رفت و آمد از طریق فرودگاه به استان تهران، محل خدمت‌ایشان در پایان آبان ماه سال ۱۴۰۲ در مرکز استان (مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی) تعیین گردید.
بیرانوند بیان داشت: پس از سپری نمودن چند ماه از تعهدات و الزام به حضور‌ایشان طبق دستور العمل‌های وزارت متبوع در مراکز درمانی و عدم تمایل‌ایشان به حضور مستمر در مرکز استان، درخواست جابه جایی به شهرستان با ضریب محرومیت پایین‌تر به منظور کوتاه شدن دوره تعهدات خود را داشتند. نامبرده حسب تمایل و درخواست شخصی و با توجه به نیاز مبرم شهرستان دلفان، به منظور ادامه تعهدات در پایان اسفند ماه به شهرستان مذکور که از شهرستان‌های نیمه برخوردار و با کمترین ضریب خدمتی و دارای تجهیزات لازم و امکان نزدیکی به فرودگاه شهرستان‌های خرم آباد و کرمانشاه، معرفی و در منازل سازمانی بیمارستان اسکان گردید.
وی تأکید کرد: لازم به ذکر است موضوع فوت‌ایشان در دست بررسی است و پس از اعلام رسمی پزشکی قانونی، در اسرع وقت به اطلاع عموم رسانیده خواهد شد.