نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خواستار تسریع در ادامه ساحت راه‌آهن دورود – خرم‌آباد شد.
به گزارش یافته، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بخشی از سخنانش در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، گفت: تعطیلی راه‌آهن لرستان به‌علت تعلل، بی‌تدبیری، تقصیر و غفلت هر دستگاهی باشد قابل‌پذیرش نیست.
وی با اشاره به این که کلنگ این طرح راهبردی و ملی سال ۹۰‌زده و به علت نبود اعتبارات بعد از مدتی تعطیل شد، ۳۰ درصد این طرح تونل، پل‌ها و ابنیه‌های زیادی دارد که در نوع خود کم نظیر و جزء اولویت‌های کار دولت سیزدهم است.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: اخبار رسیده حاکی است که فعالیت راه‌آهن خرم‌آباد به‌کندی پیش می‌رود که دکتر منظور، معاون رئیس‎جمهور، دهم بهمن‌ماه سال گذشته از این طرح بازدید کرد، اما نتوانست مشکل اعتباری این طرح ملی و راهبردی را که سود آن متوجه کل کشور است رفع کند.
شاهرخی اعلام کرد: ۲۶ ماه از سفر اول رئیس‌جمهور می‌گذرد و ما همچنان در سه مصوبه اصلی راه‌آهن، سد معشوره و سه بیمارستان این استان مشکل اعتباری داریم.
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: انتقال جمعی از کارکنان، برخی از ماشین‌آلات سنگین طرح راه‌آهن به استان دیگر و خطر اتمام‌کار و تسویه‌حساب این پروژه پاداش خوبی به این مردم پس از انتخابات یازدهم اسفند نبود.
وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) که مجری این طرح است طلب و همچنین بدهکاری‌های زیادی بابت اجرای این طرح به جا‌های مختلف داشته است و بدون تخصیص اعتبار امکان ادامه این طرح وجود ندارد.