رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: اعلام پیروزی پیش از موعد جرم انتخابانی است و آمارهای غیر رسمی مورد تایید نیستند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: اعلام پیروزی پیش از موعد جرم انتخابانی است و آمارهای غیر رسمی مورد تایید نیستند.
 احسان یاوری با بیان این که تمام شعب رای‌گیری در سراسر استان تا ساعت ۲۴  موظفند آراء مردمی را اخذ کنن، افزود: تا کنون گزارش نگران‌کننده امنیتی در استان نداشته‌ایم و در بحث تاسیسات و زیرساخت خوشبختانه برای ارتباط برخط مشکلی وجود نداشته است.
وی ادامه تصریح کرد: براساس اعلام وزارت کشور رتبه مشارکت استان تاکنون چهارم است و انتظار می رود در همین رده بماند.
رئیس ستاد انتخابات لرستان ادامه داد: در شهرستان معمولان ۲۴ شعبه داریم که در ۱۰ شعبه آن درخواست تعرفه اضافه داشتیم و تعرفه‌های مورد نیاز تامین شد و تا این لحظه در تمام نقاط استان متقاضی رای نداریم که بدون دلیل نبود تعرفه امکان رای‌گیری برایش وجود نداشته باشد.
یاوری تاکید کرد: اعلام پیروزی پیش از موعد بر اساس قانون انتخابات جرم و ممنوع است و گزارش‌های لازم به منظور بررسی به دستگاه‌های قضائی اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به این که آمارهای غیر رسمی اعلامی در فضای مجازی تایید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۳ تا ۴ ساعت پس از پایان زمان رای‌گیری و شمارش آراء، نتایج رسمی اعلام شود.
 رئیس ستاد انتخابات لرستان اعلام کرد: مواردی از خرید و فروش آراء در استان شناسایی شد که بر اساس قانون با افراد متخلف برخورد خواهد شد.