شهردار خرم‌آباد گفت: سهم شهرداری در اراضی ۰۷ از هفت هکتار به ۱۰ هکتار افزایش خواهد یافت که از سه طرف به فضای عمومی دسترسی دارد.
به گزارش یافته، داریوش بارانی بیرانوند صبح امروز در بخشی از سخنانش در آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری خرم‌آباد به تشریح آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‌آباد پرداخت و گفت: برابر توافقات و مصوبات قبلی زمین موسوم به پادگان ۰۷ تفکیک شده و برای اجرا ابلاغ شده که بر اساس آن سهم شهرداری و مردم کمتر از ۷ هکتار است.
بارانی بیرانوند ادامه داد: تلاش شهرداری، شورا و مدیریت ارشد استان بر تحقق مطالبه عمومی مردم مبنی بر نجات این عرصه است، از این‌رو جلسات بسیاری انجام و در نهایت هفته گذشته به توافق جدیدی رسیدیم که بر اساس این توافق سهم شهر خرم‌آباد از هفت هکتار به ۱۰ هکتار افزایش خواهد یافت که از سه طرف به فضای عمومی دسترسی دارد.
 
شایان ذکر است در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان و شهردار خرم آباد شش طرح عمرانی خدماتی شهرداری خرم آباد با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
برای این طرح‌ها شامل طرح نرم‌افزار سامانه سنم نام‌گذاری معابر، سردخانه مدرن آرامستان صالحین، خرید دو دستگاه یخچال ۶ کشویی نگهداری جسد، دو دستگاه آمبولانس وانت کاراته کابین از شرکت بهمن موتور، آغاز راه شکافی مسیر معدن کوهی، ایجاد کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم آباد، مرمت و بهسازی سه سیک یا میدان کوچک، نصب دوربین‌های پایش، سرعت سنج و ثبت تخلفات و مجتمع خدمات رفاهی است بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.