یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده کل انتظامی از اجرای طرح دستبند و پابند الکترونیکی برای مجرمان دارای 3 بار سابقه در 10 ساله گذشته خبر داد.
سردار "احمدرضا رادان" صبح امروز در حاشیه سفر به لرستان و در جمع خبرنگاران به کنترل مجرمان سابقه دار با پابند و دستبند الکترونیک اشاره کرد و گفت: با موافقت ریاست قوه قضائیه قرار شده تا افرادی که سه بار سابقه سرقت داشته و دستگیر شده اند و یا اینک محکومیت در این زمینه داشته اند (3 سابقه) در طول 10 سال با دستبند و پابند الکترونیکی کنترل شوند.
وی بیان کرد: قرار است این طرح در سراسر کشور به زودی اجرایی شود و مجرمان سابقه دار به ویژه سارقان به وسیله پابند و دستبند الکترونیک کنترل شوند.
عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم کاهش محسوسی در حوزه سرقت داشته باشیم.
شایان ذکر است صبح امروز فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با استقبال مسئولان استانی به‌ منظور حضور در سومین یادواره ۵۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و عرصه های امنیت  وارد لرستان شد.

سومین یادواره ۵۰۰ شهید امنیت لرستان عصر امروز در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.


يکي از دغدغه هاي انتظامي کشور معيشت کارکنان انتظامي است

فرمانده کل انتظامي جمهوري اسلامي ايران در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان گفت: يکي از دغدغه ها و مسائلي که در انتظامي کشور با آن روبه رو بوديم و حضرت آقا هم خيلي تاکيد داشتند معيشت همکاران است.

سردار "احمد رضا رادان" در ديدار با حجت الاسلام والمسلمين "احمد رضا شاهرخي" نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد با تاکيد بر بهبود وضع معيشتي کارکنان خاطرنشان کرد: ما خدمت حضرت آقا رسيديم عرض کردم که ما از نادر سازمان هاي مسلحي هستيم کمترين منزل سازماني را داريم.

وي افزود: تلاش داريم در فراجا در مسير جلب رضاي خدا و مردم قدم برداريم و شأن و منزلت همکاران را افزايش دهيم تا يک پليس مقتدر و در تراز انقلاب اسلامي پرورش و تربيت داده شود.

فرمانده کل انتظامي کشور تصريح کرد: از زماني که کار را در انتظامي شروع کرديم، نهضت ساخت 100 هزار خانه سازماني در سطح کشور را در دستور کار قرار داديم که مقام معظم رهبري(مدظله العالي) نيز بر اين موضوع تاکيد داشتند.

سردار رادان در ادامه با اشاره به سهم 1650 واحدي  استان لرستان در خانه هاي سازماني خاطرنشان کرد: در تاريخ انتظامي چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب بي سابقه بوده است؛ اما انتظار داريم با محوريت نماينده ولي فقيه در استان و کمک استاندار، شهردار و اختيارات نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با سرعت عمل کافي، اين کار دنبال و با تلاش سردار الهي که در موضوع انتظامي و تعامل با مردم و سازمان ها موفق عمل کردند اين موضوع نيز به نتيجه برسد.

فرمانده کل انتظامي کشور گفت: استان لرستان از استان هايي است که بنده با رزمنده ها و همکاران خاطرات زيادي در زمان جنگ و در زمان ماموريت هاي مختلف در استان هاي مختلف داشتيم و سهم شهداي استان هم در انتظامي سهم قابل توجهي است و اين به واسطه اين است که در استان هاي ديگر ماموريت مي پذيرد.

وي با اشاره به نقش لرستاني ها در ايجاد امنيت کشور گفت: وقتي مي خواهيم نقش را بررسي کنيم بايستي  يک تجربه و يک پيامد را بسنجيم تا نقش را بدانيم، تجربه من اينجا مي گويد که بچه هاي لرستان خودشان را محدود به منطقه لرستان نکردند و همه جاي کشور را به عنوان وطن دانسته و ماموريت انجام مي دهند و سهم انتظامي ما هم الان در اکثر استان ها که ماموريت پذير و مامور پذير هستند از بچه هاي لرستان هستند و شاهد مدعايش هم اينکه سهم شهداي استان زياد است و منطقه قابليت جذب فراواني دارد و اشتياق به جذب هم هست که مايه افتخار است .

وي در پايان گفت: استان لرستان استاني است که به واسطه داشتن مردمي خوب مشکلات امنيتي انتظامي که دارد قابل حل شدن است.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا