" محمد خدابخشی" نماینده کنونی الیگودرز در مجلس یازدهم شورای اسلامی و کاندیدای رد صلاحیت شده در هیأت اجرایی شهرستان الیگودرز پیامی برای مردم این حوزه انتخابیه، صادر کرد.
در پیام محمد خدابخشی نماینده دور دهم و یازدهم الیگودرز و نائب رئیس فعلی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درخصوص تصمیمات هیأت اجرایی شهرستان الیگودرز آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَىٰ وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا ۚ إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ "ای مردم، ما همه شما را از مرد و زنی آفریدیم و آن گاه شعبه‌های بسیار و فرق مختلف گردانیدیم تا یکدیگر را بشناسید، همانا بزرگوار و با افتخارترین شما نزد خدا با تقواترین شمایند، همانا خدا کاملاً دانا و آگاه است. "
به استحضار همشهریان عزیز می‌رساند آنچه در هیأت اجرایی شهرستان الیگودرز در خصوص اینجانب اتفاق افتاد، مطابق موازین قانونی و شرعی نبوده و متأثر از تفکرات تنگ نظرانه افرادی است که علنا در جلسه اعلام نموده‌اند که شهر را باید از دست لر‌ها خارج کنیم و آنچه در این میان مهم نبوده در نظر گرفتن وجدان و لزوم پاسخگویی در محضر عدل الهی است، تفکراتی که نه تنها به فکر خدمت و توسعه شهرستان نیست بلکه هنوز هم تخم نفاق و تفرقه می‌کارد و در پی دو قطبی کردن جامعه الیگودرز به لر و شهری و دیوار کشیدن بین آنهاست؛ دیواری که در لحظه لحظه هشت سال خدمتگزاری به مردم با تمام وجود تلاش کردم آن را از میان بردارم. این چنین افرادی در ترکیب هیأت اجرایی معتمدین مردم الیگودرز نیستند و شکل‌گیری این هیأت مطابق یک فرآیند غیر قانونی و از طریق لیست مهندسی شده رئیس دفتر نظارت الیگودرز بر اساس بانک اطلاعاتی مخالفین نماینده احصاء شده و با همکاری کوروش بیرانوند بوده است.
۸ رای مخالف اعضای این هیأت نشان دهنده نامتوازن و غیر منصفانه بودن این ترکیب یاد شده است که قبل از حضور در جلسه با محوریت دفتر نظارت الیگودرز هماهنگ شده بودند.
اینجانب ضمن دعوت طرفداران خود به حفظ آرامش و رعایت قانون، موضوع را از مجاری قانونی پیگیری خواهم نمود.

محمد خدابخشی پایگاه اطلاع رسانى محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی