یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی از سوی دکتر احمد اصانلو ریاست معزز سازمان تعزیرات حکومتی علیرضا لطفی به عنوان مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان منصوب شد .
به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان لرستان ، به تاریخ سی ام مردادماه 1402 به طور رسمی آیین تکریم و معارفه آقای حمید القاصی مهر و علیرضا لطفی آبادی با حضور معاونین و مدیران ارشد سازمانی و مقامات بلند پایه استانی در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد . آقای احمد جعفری نسب معاون محترم نظارت و برنامه ریزی سازمان، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، از حضور 24 ساعته گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در بازار خبر داد و گفت: وظیفه ذاتی سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده های تخلفاتی است که از ضابطان قضایی دریافت می‌شود . اما تعزیرات حکومتی از ابتدای دوران مسئولیت آقای اصانلو با توجه به شرایط بازار در قالب گشت مشترک به صورت 24 ساعته و در محل به تخلفات رسیدگی می‌کند.
معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی همچنین از اجرای طرح نظارتی اربعین خبر داد و افزود: این طرح از 20 مردادماه آغاز و به مدت یک ماه اجرایی می‌شود.
جعفری نسب گفت: در طرح نظارتی اربعین مراکز فروش بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما و همچنین مراکز ارائه دهنده خدمات رفاهی به ویژه در مناطق مرزی رصد و با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود.
در پایان این مراسم که با حضور طاهری مدیرکل حوزه ریاست و امور استانها، فاطمی مدیرکل پیگیری‌های ویژه و امور شعب ملی و محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین جمعی از مسئولان استانی برگزار شد؛ از جناب آقای حمید القاصی مهر تقدیر و حکم مسئولیت «علیرضا لطفی علی آبادی» به وی ابلاغ شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا