یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با صدور احکام جداگانه‌ای، رؤسای کمیته‌های کاری و تخصصی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را منصوب کرد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، "حسن شریعت‌نژاد" معاون سیاسی‌امنیتی استانداری با حکم دکتر دهمرده به عنوان رییس ستاد انتخابات استان لرستان منصوب شد.

همچنین "محمدامین رضوانی" به عنوان جانشین رییس ستاد، "محمد آریان‌پور" به عنوان رییس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات، "مصطفی اکبری" به عنوان رییس کمیته حقوقی و "محمد شعیبی" نيز به عنوان رییس کمیته حراست و حفاظت ستاد انتخابات استان لرستان توسط استاندار منصوب شدند.

دکتر حبيب‌الله دهمرده در احکام دیگری، "کامبیز پورسیف" را به عنوان رییس کمیته فناوری اطلاعات، "اردشیر دریکوند" را به عنوان رییس کمیته پشتیبانی و تدارکات، "نصرالله رشنو" را به عنوان رییس کمیته آموزش و "عباس علی‌شاهی" را نیز به عنوان رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان لرستان منصوب کرد.

حسن شريعت نژاد معاون سياسي امنيتي استاندار لرستانحسن شریعت‌نژاد رییس ستاد انتخابات استان لرستان در اولین نشست رسمی ستاد انتخابات استان گفت: برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم با حضور حداکثری و دشمن شکن مردم‌محور و اساس کار ستاد در جریان برگزاری این دوره از انتخابات است.

وی اظهار داشت: این دوره از انتخابات در سالی که با عنوان "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نام گرفته، به طور یقین به حماسه‌ای عظیم و ماندگار در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تبدیل خواهد شد.

شریعت‌نژاد ضمن تاکید بر تعامل و همکاری عوامل اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات، گفت: براساس رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ویژه رییس جمهور، قانون‌مداری و تلاش برای صیانت از آرا مردم، مهم ترین اصل در روند برگزاری انتخابات است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا