نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه بروجرد به پایگاه گرفتن کد استخدامی برای غیربومی ها تبدیل شده، گفت: چرا هنوز در مدارس ما نیروهای کادر آموزشی و کادر مدیریتی تکمیل نیست، چرا دختران ما در روستاها از حق تحصیل به دلیل مسافت، نبود سرویس و نبود مدارس همجوار محروم هستند.
به گزارش خانه ملت، فاطمه مقصودی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 8 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: آموزش و پرورش هر کشوری مرکز تولید نیروی انسانی یعنی سرمایه اصلی هر کشوری است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آموزش و پرورش نیروهای خود را از دانشگاه فرهنگیان تامین کند، افزود: وزیر آموزش و پرورش توضیح دهد که چرا در شهرستان بروجرد 400 هزار نفری نیروهای جوان، تحصیل کرده، توانمند و آماده به خدمت به کار گرفته نمی شود و بروجرد به پایگاه گرفتن کد استخدامی برای غیر بروجردی ها تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: چرا هنوز در مدارس ما نیروهای کادر آموزشی و کادر مدیریتی تکمیل نیست، چرا دختران ما در روستاها از حق تحصیل به دلیل مسافت، نبود سرویس و نبود مدارس همجوار محروم هستند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: کرسی صندلی های مجلس با هم برابر هستند و نماینده با نماینده تفاوتی ندارد، باید به این پرسش پاسخ داده شود که برای نیروهایی برای مسئولیت انتخاب می شود به چه امتیازاتی توجه می شود، چرا آموزش و پرورش هنوز سر و سامان ندارد و برخی از این وضعیت سوءاستفاده می کنند.