یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۱ دستگاه یخچال قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در شهرستان دلفان خبرداد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز یکشنبه یافته، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران‌ایست و بازرسی گشور دلفان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور هرسین- نورآباد به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۱ دستگاه یخچال قاچاق فاقد مجوز که از استان‌های غربی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش محموله مكشوفه را بیش از ۶ میلیارد ریال اعلام كردند.
 
توقیف ۸۱ وسیله نقلیه متخلف در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد  ازتوقیف ۸۱ وسیله نقلیه دارای دستور قضائی، فاقد پلاک و پلاک مخدوش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "نبی اله قاسمی" در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دارای دستور قضائی به صورت ویژه توسط یگان‌های انتظامی خرم‌آباد  به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: از دستاورد‌های این طرح می‌توان به توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف، پلاک مخدوش، فاقد پلاک و مدارک یا دارای دستور قضائی اشاره کرد.
سرهنگ قاسمی بیان داشت: پلاک مهمترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه است و تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر جرم است و اشخاصی که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.
 
دستگیری ۹ سارق و کشف ۲۶ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد  از دستگیری ۹ سارق و کشف ۲۶ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "نبی اله قاسمی" در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت در سطح شهرستان خرم‌آباد ، موضوع به صورت ویژه جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا تیم‌های گشت در سطح این شهرستان فعال و واحد‌های گشتی حین گشت و انجام رصد‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۹ سارق سابقه دار و کشف ۲۶ فقره انواع سرقت شدند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد  در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك مراتب را به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و اموال و اماکن خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.
 
دستگیری ۲ سوداگران مرگ در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف یک کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" در تشریح این خبر بیان داشت: د ر راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین گشت در سطح حوزه استحفاظی ۲ نفر قاچاقجیان را که در حال فروش مواد مخدر با موتورسیکلت و خودروی پیکان بودند شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این وسایل نقلیه موفق به کشف یک کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک شدند.
فرمانده انتظامی بروجرد، گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از شناسایی و دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" مهدی مهدوی کیا " در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را که به صورت حرفه‌ای در این شهرستان فعالیت می‌کرد شناسایی و در هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات هماهنگ متهم را در مخفیگاه خویش دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی کیا خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده سارق به ۶ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف که به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

 

 دستگیری ضربتی عامل تیراندازی در  کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری عامل تیراندازی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی‌امانی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: درپی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت احدی از شهروندان کوهدشتی، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه عامل تیراندازی را که در یکی از مناطق صعب العبور این شهرستان متواری شده بود را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی  دستگیر شد.

سرهنگ‌امانی ضمن اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی کلاش در این راستا، تصریح کرد: متهم همراه پرونده  جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت در پایان از شهروندان خواست: به منظور ناکام گذاشتن اقدامات مجرمانه، ضمن همکاری با پلیس، حرکات مشکوک را بلافاصله به صورت تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در خرم‌آباد با 17 فقره سرقت

فرمانده انتظامي خرم‌آباد از دستگيري سارق مشاعات ساختمانی و کشف 17 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ" نبی اله قاسمی"، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان خرم‌آباد ، بررسي موضوع در دستورکار ماموران پليس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 14 خرم‌آباد با انجام اقدامات پلیسی یک سارق را در این شهرستان شناسايي وپس از مجوز از مقام قضائی طی عملیاتی دستگير کردند.

فرمانده انتظامي خرم‌آباد با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به 17 فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرده است،گفت: خودروی مورد استفاده در سرقت ها توقیف و  سارق پس از تشکيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائي شد.

 

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در خرم‌آباد با 17 فقره سرقت

فرمانده انتظامي خرم‌آباد از دستگيري سارق مشاعات ساختمانی و کشف 17 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "نبی اله قاسمی"، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان خرم‌آباد ، بررسي موضوع در دستورکار ماموران پليس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 14 خرم‌آباد با انجام اقدامات پلیسی یک سارق را در این شهرستان شناسايي وپس از مجوز از مقام قضائی طی عملیاتی دستگير کردند.

فرمانده انتظامي خرم‌آباد با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به 17 فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرده است،گفت: خودروی مورد استفاده در سرقت ها توقیف و سارق پس از تشکيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائي شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا