کلنگ ورزشی لرستان - يافته

استاندار لرستان گفت: مردم لرستان از کلنگ‌زنی‎های بی‎حاصل طی سال‎های گذشته تا کنون خسته شده‌اند و خاطره خوبی از کلنگ‎زنی ندارند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع تجاری مسکونی افلاک (ونک‌پارک سابق) افزود: مدیر اجرایی پروژه روزشمار اجرای این طرح را نصب کند تا این امر موجب روحیه نشاط و امیدواری و فراموشی خاطرات تلخ کلنگ‌زنی از ذهن مردم شود.

بازوند با اشاره به این که قفل این طرح پس از 8 سال توقف، با یک سرمایه گذاری مطمئن باز شده اظهار داشت: برای راه‎اندازی مجدد این طرح تلاش‎های بسیاری صورت گرفته به‎نحوی که در پشت صحه این اقدامات 6 ماه رایزنی و یکهزار و 800 ساعت چانه زنی و پیگیری صورت گرفته است.

وی با تشکر از شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به دلیل حمایت از راه‎اندازی مجدد پروژه عظیم افلاک گفت: سه هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح برآورد شده که این میزان اعتبار معادل هزینه ساخت یک سد بتونی است.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان - يافتهاستاندار لرستان اظهار داشت: پی‌گیری‎های انجام شده نشان‎دهنده عزم ملی برای احیای این پروژه است و انتظار می‎رود عوامل اجرایی این طرح مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به برخی تنگناها در بودجه سال 93 گفت: دولت برای فرار از رکود اقتصادی ناچار به تدوین یک بودجه انقباضی است ولی با تلاش نمایندگان و مدیریت ارشد استان، بودجه عمرانی لرستان نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش یافت و در جایگاه نهم کشور قرار گرفت.

بازوند همچنین اضافه کرد: در ابلاغیه سیاست‎های اقتصاد مقاومتی بر احصا و فعال شدن ظرفیت های اقتصادی تاکید شده و باید با توجه به آسیب شناسی که در این راستا در لرستان انجام شده اقدام شود در غیر این صورت فرصت سازی ها به فرصت‌سوزی تبدیل خواهد شد.