یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: متقاضیان حوزه‌های کسب و کار می‌توانند با ثبت تلفن همراه خود در سامانه ۱۱۸، در سریعترین زمان ممکن با مشتریان خود، ارتباط برقرار کنند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان نبی شمسی فر با اعلام این خبر گفت: شرکت مخابرات با ارائه خدمتی جدید در راستای کمک به بخش تولید و تسهیل در روند خدمات‌رسانی به صاحبان مشاغل و صنایع علاوه بر ثبت شماره تلفن ثابت، امکان ثبت شماره همراه صاحبان مشاغل را در سامانه ۱۱۸ فراهم نموده است.
وی افزود: مشترکان تجاری و صاحبان کالا و خدمات می‌توانند با مراجعه به مراکز امور مشترکین مخابرات و یا دفاتر خدمات ارتباطی پیشخوان دولت سراسر استان و با ارائه مدارک هویتی از جمله جواز کسب معتبر و کارت شناسایی، نسبت به ثبت شماره تلفن همراه و ثابت خود به عنوان شماره مشاغل ثبت شده در سامانه ۱۱۸، اقدام نمایند.
شمسی فر گفت: هزینه ثبت اطلاعات صاحبان مشاغل، صنوف و شرکت‌های تجاری در سامانه ۱۱۸ برروی صورتحساب تلفن ثابت آنان منظور خواهد شد.
شایان ذکر است صاحبان مشاغلی که فاقد تلفن ثابت می‌باشند می‌توانند با پرداخت هزینه بصورت پیش پرداخت از این سرویس استفاده کنند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا