یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری 3 عامل شرارت در این شهرستان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز سه‌شنبه یافته، سرهنگ"نبی اله قاسمی" ، اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مزاحمت و شرارت توسط 3 نفر در یکی از محلات شهر خرم‌آباد ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این  شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 15 این شهرستان بلافاصله به محل مربوطه اعزام و با اقدام هوشمندانه و به موقع این 3 شرور را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی گفت: در بازسی از افراد دستگیر شده یک قبضه سلاح شکاری و 22 فشنگ کشف شد.
سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به اینکه پلیس با همکاری دستگاه قضائی با هنجارشکنان و افراد شرور برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با اینگه موارد بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.
 
زندان پایان کارسارق کابل برق در خرم‌آباد
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه ای کابل برق و کشف 200 متر سیم و کابل برق در شهرستان خرم‌آباد  خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالرضا رخشان " در تشریح این خبر اذعان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در خرم‌آباد ، بررسی موضوع جهت شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و رصد سارقان سابقه دار، در نهایت یک سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ رخشان ادامه داد: متهم در تحقیقات پليس و مواجهه شدن با دلايل و مستندات به سرقت کابل برق در شهرستان خرم‌آباد  معترف و 200 متر کابل برق  از مخفیگاه وی کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی لرستان در خاتمه با بيان اينكه موفقيت پليس در كشف جرائم نتيجه تعامل با شهروندان است خاطر نشان کرد: بدون مشاركت و همراهي شهروندان حصول امنيت مطلوب مقدور نيست و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهاي پليس هرگونه تردد مشكوك افراد و وسايل نقليه را بلافاصله از طريق 110 به پليس اطلاع دهندتا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.
 
کشف خودروی سرقتی در محور سلسله
فرمانده انتظامی سلسله ازدستگیری سارق و کشف یک دستگاه سواری سرقتی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عسگر عیسایی" در تشریح جزئیات این خبر بيان داشت: ماموران انتظامی بخش فیروزآباد این شهرستان در راستای کنترل محورهای مواصلاتی به منظور پیشگیری از سرقت و جلوگیری از ورود سارقان به حوزه استحفاظی طرح ارتقای امنیت محور را به مرحله اجرا درآوردند.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس ضمن انجام گشت زنی هدفمند در محور سلسله- خرم‌آباد  به یک دستگاه سواری پژو مشکوک که طی استعلام از سامانه مشخص شد خودرو سرقتی می باشد که طی یک عملیات پلیسی خودرو متوقف شد.
سرهنگ عیسایی در ادامه افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجعه قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی سلسله در پایان از شهروندان خواست هشدارهای پلیسی را در جهت پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه جدی گرفته تا سارقان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.
 
 برخورد قاطع پليس با خرده فروشان مواد مخدر در کوهدشت
فرمانده انتظامي شهرستان کوهدشت از برخورد قاطع ماموران انتظامی این شهرستان با خرده فروشان موادمخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی امانی "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: با توجه به اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی و همیشگی پلیس و از مطالبات بحق مردم است، لذا پس از هماهنگی قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز توسط ماموران انتظامی این شهرستان با محوریت پلیس مواد مخدر روزگذشته به اجرا در آمد.
وي افزود: اين طرح در نقاط مختلف این شهرستان به مرحله اجرا درآمد و  9 خرده فروش مواد مخدر دستگير و در بازرسي از آنان مقدار2 کیلوگرم انواع مواد مخدر، آلات استعمال و ترازوي توزين مواد مخدر كشف شد.
این مقام انتظامی گفت:4دستگاه موتورسيکلت و خودرو متعلق به خرده فروشان موادمخدر توقيف،22 معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.
فرمانده انتظامی کوهدشت در پایان بیان داشت: به منظور سالم سازي و پاكسازي مناطق آلوده و جلب رضايت عمومي مردم اين طرح و طرح هاي مشابه همچنان تداوم خواهد يافت و همكاري خوب مردم نيز همواره پليس را در اجراي موفقيت آميز اين طرح ها مساعدت كند.
 
 دستگيري سارق محتويات داخل خودرو با 9 فقره سرقت
فرمانده انتطامي دورود ازدستگيري سارق محتويات داخل خودرو با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"جمشید سیاه منصور"بیان داشت: در پي چند فقره سرقت محتويات داخل خودرو درسطح شهر دورود، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي و انتظامي این شهرستان قرارگرفت.
وي تصريح كرد: ماموران کلانتری 12این شهرستان با پيگيري ها و اقدامات اطلاعاتي همه جانبه نهايتا موفق به شناسايي سارق باهویت معلوم  شدند و آن را در حین سرقت دستگيركردند.
 سرهنگ سیاه منصور ادامه داد: متهم  دستگير  شده در تحقیقات  پليس و مواجهه شدن با دلايل و مستندات به 9 فقره سرقت محتويات داخل خودرو معترف كه محل هاي سرقت بازسازي ومال باختگان شناسايي شدند.
فرمانده  انتظامی دورود در پایان  با بيان اينكه موفقيت پليس  در  كشف جرائم  نتيجه تعامل  با  شهروندان است اظهار داشت: بدون مشاركت وهمراهي شهروندان حصول امنيت مطلوب مقدور نيست از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهاي پليس هرگونه ترددمشكوك افراد و وسايل نقليه را بلافاصله از طريق 110به پليس اطلاع دهند.
 
کشف سیگار قاچاق در دلفان
– فرمانده انتظامی دلفان از کشف 16 هزار نخ سیگار و 40 بسته تنباکوی خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" فضل اله منصوری" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران ایست و بازرسی گشور دلفان به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو 16 هزار نخ سیگار و40بسته تنباکوی خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامی دلفان با اشاره دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 200میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ منصوری در پایان با بیان این که پلیس با تمام توان با قاچاق کالا مبارزه خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت برخورد با اینگونه موارد به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 
دستگیری 3 عامل شرارت در خرم‌آباد  
 فرمانده انتظامی خرم‌آباد  از دستگیری 3 عامل شرارت دراین شهرستان خبر داد.
سرهنگ"نبی اله قاسمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مزاحمت و شرارت توسط 3 نفر در یکی از محلات شهر خرم‌آباد ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این  شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 15 این شهرستان بلافاصله به محل مربوطه اعزام و با اقدام هوشمندانه و به موقع این 3 شرور را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی گفت: در بازسی از افراد دستگیر شده یک قبضه سلاح شکاری و 22 فشنگ کشف شد.
سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به اینکه پلیس با همکاری دستگاه قضائی با هنجارشکنان و افراد شرور برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با اینگه موارد بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا