جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان لرستان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در خصوص این جلسه چند ساعته گفت: جلسه ی امروز به ریاست معاون اجرایی رییس جمهور با حضور ۶ وزارتخانه ی نیرو، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، علوم، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و مدیران کل متناظر دستگاههای اجرایی استان برگزار شد .
 نماینده عالی دولت در استان لرستان اظهار داشت: بررسی مصوبات سفر آذرماه رییس‌جمهور محترم به لرستان مهمترین محور جلسه بود و گزارشات ارائه شده مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت .
وی ادامه داد: ضرورت تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات منظور شده در پروژه‌ها از اولویتهای استان برای حضور در این جلسه بود و انتظارات و خواسته‌هایی که مطرح گردید تاحد زیادی مورد موافقت وزارتخانه ها قرار گرفت .
استاندار لرستان با اشاره به اینکه باید از فرصت ها بیشترین بهره را برده و دیگر اجازه فرصت سوزی ندهیم، تصریح کرد: جلسه امروز خبرهای امیدوار کننده ای برای استان در پی داشت ودر روزهای آتی گزارش کاملی از ماحصل جلسه چند ساعته امروز و کیفیت اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های استان، به هم استانی های محترم اطلاع رسانی خواهد شد.