یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پلیس‌راه لرستان، با اشاره به بارش نزولات آسمانی و کاهش دید در محورهای مواصلاتي استان، گفت: رانندگان از سفرهای غیر ضرور پرهیز و در صورت ضرورت با تجهيزات كامل زمستاني و ايمني در جاده‌ها تردد کنند.
 به گزارش صبح سه‌شنبه یافته، سرهنگ «مصطفی دالوند» در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بارش برف و باران از شب گذشته در لرستان شروع شده و هم اكنون نيز در پی ورود این سامانه بارشی، غالب محورهای مواصلاتی استان با بارش برف و باران همراه و سطح جاده‌ها، برفی، بارانی، خيس و لغزنده است.
 وی با تأکید بر ضرورت پايبندي رانندگان به اصول رانندگي ايمن افزود: با توجه به برفی، خيس و لغزنده بودن سطح جاده‌ها و محدوديت ديد، رانندگان باید، از هرگونه عجله و شتاب پرهيز كرده و علاوه بر رعايت فاصله طولي با وسيله نقليه جلويي، با سرعت مطمئنه حركت كنند.
 رئيس پلیس‌راه استان، یادآور شد: هم‌اکنون در محورهای خرم‌آباد- بروجرد (زاغه)، بروجرد- اراک (زالیان) الیگودرز- اصفهان (چمن سلطان)، نورآباد (گشور) بارش برف و در محورهای مواصلاتی پل‌دختر، آزادراه پل زال، کوهدشت بارش باران در جریان است.
 سرهنگ دالوند، با اشاره به بارش مقطعی باران در دیگر محورهای مواصلاتی استان لرستان، بر پرهیز شهروندان از سفرهای غیرضروری تاکید و بیان کرد: رانندگان قبل از حرکت باید از سالم بودن وسیله نقلیه خود، به‌ویژه بخاری و برف‌پاک‌کن اطمینان حاصل و به هنگام سفر از جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر نیز تجهيزات ايمني به‌ویژه زنجير چرخ به همراه داشته و ضمن توجه به توصیه‌های ترافيكي، اصول رانندگي ايمن را رعايت كنند.


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا