یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل موسسه خیریه محکم مراسم افتتاح شعبه موسسه خیریه محکم در بروجرد از فعالیت ۳۵ موسسه خیریه محکم در کشور خبر داد و گفت: این موسسه با هدف حمایت از کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی فعالیت دارد و در هر موسسه با تشکیل یک هیات مدیره برنامه‌ها پیگیری و خدمات به کودکان بیمار به صورت رایگان ارایه می‌شود.
به گزارش یافته، صلاح‌الدین دلشاد در خصوص بیماری‌های از بدو تولد، اظهار کرد: ناهنجاری‌های مادرزادی به بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که در اثر اختلال در روند سیر تکاملی رشد برخی از اعضای بدن یا احشا، در دوران جنینی ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه «بیماری‌های مادرزادی طیف وسیعی از بیماری‌های کودکان را تشکیل می‌دهد»، بیان کرد: تعداد زیادی از این نوزادان بیمار، از خانواده‌های محروم و نیازمند هستند و خانواده‎‌های آن‌ها برای پیدا کردن پزشک و مرکز درمانی مناسب دچار سرگردانی‌های زیاده شده و برای تأمین هزینه‌های درمانی سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند.
دلشاد با اشاره به اهداف تشکیل این مؤسسه خیریه، عنوان کرد: در مرحله‌ی اول حمایت‌مالی و تأمین پذیرش برای بیماران دچار ناهنجاری‌های مادرزادی که نیاز به جراحی یا درمان دارویی دارند در بیمارستان‌های دانشگاهی و در مرحله دوم ثبت موارد ناهنجاری‌های مادرزادی و آموزش خانواده‌ها و پزشکان مربوطه در زمینه‌های فوق از روش‌های مختلف، از اهداف راه‌اندازی «محکم» است.
"صلاح‌الدین دلشاد " همچنین بیان داشت: موسسه محکم قرار است در بروجرد کلینیکی راه‌اندازی کند و ۲ روز در هفته از جراحان اطفال درخواست می‌شود تا کودکان نیازمند را ویزیت و جراحی کنند.


شایان ذکر است ، این موسسه با هدف حمایت از کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی فعالیت دارد و در هر موسسه با تشکیل یک هیات مدیره برنامه‌ها پیگیری و خدمات به کودکان بیمار به صورت رایگان ارایه می‌شود. بیش از ۷۰۰۰ کودک زیر چتر حمایت پزشکان و خیریه این موسسه قرار دارند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا