جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در حادثه کهمان، چند نفر از اراذل و اوباش با سلاح ساچمه‌زن به‌صورت نیروی انتظامی و مردمی که تجمع کرده بودند مبادرت به تیر‌اندازی نمودند و چند نفر از کارکنان نیروی انتظامی و اهالی محلی مجروح گردید.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، سرهنگ میراحمدی گفت: در اجرای حکم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سلسله مبنی بر اینکه چندین هکتار از اراضی ملی در اطراف سراب کهمان به صورت غیرقانونی توسط اهالی منطقه تصرف شده و حکم خلع ید آنان صادر گردیده بود، نیروی انتظامی جهت اجرای حکم مقام محترم قضایی وارد عمل شده که چند نفر از اراذل و اوباش با سلاح ساچمه‌زن به صورت نیروی انتظامی و مردمی که تجمع کرده بودند مبادرت به تیر‌اندازی نمودند و چند نفر از کارکنان نیروی انتظامی و اهالی محلی مجروح گردید.
این مقام انتظامی افزود: نیروی انتظامی جهت دستگیری آنان اقدام و تعداد ۷ نفر از افراد مخل نظم و امنیت دستگیر و تلاش جهت دستگیری سایرین ادامه دارد.
سرهنگ میراحمدی خاطرنشان کرد: تعداد ۳ نفر از افرادی که با انتشار کلیپ غدر فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی مردم را داشتند دستگیر شدند.
 
کانال خبری پلیس لرستان