در جلسه علنی روز یکشنبه مورخه ۱۷ اسفند ماه ۹۹ اتهاماتی از سوی یکی از اعضای محترم شورای شهر خرم‌آباد متوجه اصحاب رسانه گردید. فارغ از صحت و سقم این ادعا که نیاز به بررسی کارشناسی و بی طرفانه دارد ذکر چند نکته ضروری می‌نماید:
 
۱_ خانه مطبوعات استان لرستان طبق قانون و اساسنامه مربوطه و براساس رای اعتماد قاطبه اصحاب محترم رسانه متولی حفظ حرمت و شان روزنامه‌نگاران بوده و موظف به ورود و بررسی اینگونه مسایل است.
 
۲_ خانه مطبوعات لرستان به جد از مراجع ذیصلاح قضایی و هم‌چنین دستگاه‌های نظارتی درخواست دارد که به لحاظ حجم تهمت ایراد شده و مورد هجمه قرار گرفتن رسانه‌های لرستان، این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری و ماحصل تحقیقات خود را برای تنویر افکار عمومی در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.
 
۳_ خانه مطبوعات بر این باور است که ایراد این‌گونه اتهامات از تریبون‌های عمومی ماحصلی جز تشویش اذهان عمومی و بد بین نمودن مردم به سربازان حوزه فرهنگی نظام نخواهد داشت و زمینه را برای بهره برداری منفی دیگران فراهم می‌سازد.
 
۴_ همانگونه که قبلا گفته شد فارغ از صحت و سقم ادعای یاد شده، انتظار این بود که در صورت وجود هر گونه مدرک و اسناد تخلف در این زمینه، ابتدا کارشناسان و ناظران قانونی و هم‌چنین دستگاه محترم قضایی آن را بررسی و سپس در صورت تایید و ارائه حکم مقتضی از تریبون‌های رسمی اعلام می‌گردید.
 
۵_ انتظار می‌رود به منظور پاک شدن دامن اهالی رسانه( از اتهام ایراد شده) که از شریف‌ترین، مخلص‌ترین و دلسوزترین افراد جامعه می‌باشند با شفافیت و قاطعیت با این مسئله برخورد جدی صورت گیرد.
 
۶_ خانه مطبوعات استان لرستان به نمایندگی از طرف اهالی رسانه با محفوظ دانستن حق پیگیری این مسئله از مجاری ذیربط از کلیه اصحاب رسانه درخواست دارد تا حصول نتیجه و اعلام آن، خویشتنداری پیشه و از هرگونه پیش داوری اجتناب نمایند.
 
۷_ انتظار می‌رود پس از بررسی کارشناسی و در صورت عدم اثبات این مدعا، نهاد محترم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به صورت رسمی و با حضور نمایندگان رسانه‌های استان از قاطبه اهالی رسانه عذرخواهی نماید.
 
💥خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان

مطلب مرتبط: پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به یک خبرنگار توسط شهردار قبلی