یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبير ستاد مرکزي سفرهاي کشور نحوه مطلوب استقبال و ميزباني از مسافران نوروزي استان لرستان را نشانه‌ي تعامل و هماهنگي اعضاي فرابخشي ستاد تسهيلات سفر دانست.

به گزارش يافته‌نيوز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، علي‌رضا مختاري در بازديد از استان لرستان گفت: تجميع خدمات فرابخشي نوروزي شامل استقرار پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني، امداد و نجات، اورژانس و اسکان در مبادي ورودي استان لرستان در نخستين گام، شرايط ميزباني و استقبال از مسافران اين ايام را به بهترين وجه ممکن فراهم آورده است.

وي با بيان اين که همراهي و پشتيباني گردشگران نوروزي از سوي اعضاي فرابخشي برگرفته از مديريت مطلوب رياست ستاد تسهيلات سفر اين استان است، افزود: رضايتمندي از کسب اطلاعات لازم و نيز حضور همه‌جانبه خادمان نوروزي در گفت‌و‌گو با مسافراني ورودي اين استان مثبت ارزيابي شده است.

به گفته دبير ستاد مرکزي سفرهاي کشور بازديد از مراکز اقامتي ثابت، کمپ‌هاي موقت، مدارس تجهيز شده آموزش و پرورش، حضور در محل ستاد تسهيلات سفر استان لرستان و نيز گفت‌و‌گوي حضوري با گردشگران در برنامه بازديد رئيس ستاد مرکزي سفرهاي کشور و هيات همراه از اين استان قرار دارد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا