یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از ابتداي اجراي طرح اسكان تا كنون 85 هزار نفر در قالب 17 هزار خانوار در مدارس و مراكز اقامتي آموزش و پرورش لرستان اسكان داده شدند.

به گزارش يافته‌نيوز، رئيس اداره تعاون آموزش و پرورش استان با اعلام اين خبر گفت: آمار پذيرش مسافران نوروزي در مدارس لرستان نيز به 127هزار نفر روز رسيده است.

عسگري افزود: 6 هزار و 513 نفر در قالب يك هزار و 159 خانوار، تا يك‌شنبه‌شب در مدارس و مراكز اقامتي آموزش و پرورش اسكان داده شدند.

همچنين رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي كشور ضمن بازديد از ستادهاي مركزي و مدارس مجري طرح اسكان در لرستان، از ميزباني شايسته آموزش و پرورش ابراز رضايت كرد.

منوچهر جهانيان با بيان اين كه تلاش‌هاي اعضا ستاد اسكان فرهنگيان استان موجب رضايتمندي مسافران نوروزي در طول اقامت خود در لرستان شده است گفت: برنامه‌ريزي خوب آموزش و پرورش لرستان در اين زمينه موجب شده كه اسكان مسافران نوروزي در مدارس لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 30 درصد رشد داشته باشد.

وي امكانات اسكان مدارس لرستان از قبيل يخچال، تلويزيون و فرش را بسيار مطلوب ارزيابي كرد و گفت: با صحبت‌هايي كه با مسافران نوروزي داشتيم آنان از اسكان در مدارس و مراكز اقامتي آموزش و پرورش لرستان رضايت كامل را داشتند كه اين مسأله نشان‌دهنده برنامه‌ريزي و تلاش مستمر اعضا ستاد فرهنگيان استان در ايام نوروز است.

شايان ذكر است از ابتداي اجراي طرح اسكان تا كنون بيش از 90 هزار مسافر نوروزي در مدارس لرستان اسكان يافته‌اند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا