نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بابیان اینکه ادارات از حالت گفتاردرمانی خارج شوند، گفت:روزمرگی از ادارات برچیده شود و به صورت عملی پیگیری رفع مشکلات مردم شوند.
 به گزارش یافته، حسین گودرزی با اشاره به عدم فعالیت در برخی از ادارات خاطرنشان کرد: از فرماندار شهرستان خواستارم که با نظارت بیشتر بر ادارات، آنها را از حالت "گفتار درمانی" خارج نمایند و این حالت روزمرگی از ادارات برچیده شود و به صورت عملی پیگیری رفع مشکلات مردم شوند.
نماینده  مردم دورود و ازنا در  مجلس شورای اسلامی به همراه حشمت بهمنی فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان ازنا و سایر روسای ادارات شهرستان ازنا در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی ازنا حضور یافتند و از نزدیک با مشکلات اهالی آشنا شدند.
وی بابیان اینکه هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و یادآور شد: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی از جمله اقدامات ضروری است تا نحوه خدمت‌رسانی به مردم از "گفتاردرمانی" و "پشت‌میزنشینی" به حضور میدانی و پیگیری عملی و واقعی مطالبات آنان تبدیل شود و در ادارات "وعده و وعید" جای خود را به " انجام وظایف " دهد./ خانه ملت