فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 72 ساعت گذشته در سطح این شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "عباس دولتشاهی " اظهار داشت: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی با برنامه‌ریزی مستمر و به‌منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی در ۳ روز گذشته مأموران موفق به انهدام ۲ باند سرقت شدند.
 وی افزود: پس از اقدامات پلیسی دقیق و رصدهای صورت گرفته تعداد 25 نفر سارق شناسایی که با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر، پس از انجام بازجویی‌های تخصصی به 41 فقره انواع سرقت اعتراف و افراد مالباخته همگی شناسایی شدند.
 فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در بحث برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تعداد 10 نفر از عاملان شرارت و تیراندازی مربوط به سنوات گذشته که همگی دارای سوابق کیفری می‌باشند دستگیر و همچنین در بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر تعداد 101 نفر معتاد متجاهر با همکاری شهرداری در سطح شهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند.
وی افزود: در راستای همین طرح 38 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز پس از انجام اقدامات پلیسی شناسایی و پس از دستگیری تحویل دستگاه قضائی شدند، ضمن اینکه تعداد 921 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا به‌صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و غیره بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.
 دولتشاهی ضمن هشدار به افراد هنجارشکن گفت: به حول و قوه الهی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به‌صورت مستمر و بی‌امان ادامه خواهد داشت و با تعاملات خوبی که با دستگاه قضائی برقرار است برخوردی قاطع و سخت با هنجارشکنان و افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت شوند خواهیم داشت.