استاندار لرستان گفت: خدمات سطح سه و چهار را در شهرستان خرم‌آباد محدود خواهیم کرد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که صبح شنبه دهم آبان ماه برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین مباحث این جلسه، تأکید مقام معظم رهبری بر تشکیل قرارگاه برای پیگیری مصوبات ملی ستاد مقابله با بیماری کرونا است. وی با اشاره به اهمیت موضوع گفت: بر این اساس قرارگاه به‌منظور اجرایی شدن مصوبات تشکیل شده و فرماندهی آن بر عهده وزیر محترم کشور است.
 استاندار لرستان به موضوع ردیابی بیماران و ایجاد محدودیت‌های بیشتر برای این افراد اشاره کرد و گفت: به‌منظور کنترل چرخه انتقال و جلوگیری از شیوع بیماری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که با همکاری وزارت ارتباطات شماره تلفن همراه بیماران مبتلا به کرونا در سامانه ثبت شده و جابجایی آن‌ها کنترل شود. وی افزود: بر این اساس از فروش بلیت هواپیما، قطار و سایر خدماتی که به سامانه‌ها وصل هستند به این‌گونه افراد جلوگیری خواهد شد.
خادمی با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده با شرکت ملی پست ایران، گفت: این مجموعه موظف می‌شود که خدمات مورد نیاز مبتلایان به کرونا را به آن‌ها ارائه دهد که شامل خدمات دولتی و عمومی خواهد بود تا این‌گونه افراد مجبور نباشند برای انجام امور خود از منزل خارج شوند.
 استاندار لرستان خاطرنشان کرد: چهار شهرستان الیگودرز، دورود، پل‌دختر و کوهدشت محدودیت‌های آن‌ها همچنان برقرار است و علاوه بر آن از روز چهارشنبه ۱۴ تا ۲۳ آبان به مدت ۱۰ روز محدودیت‌های جدیدی در ۲۵ مرکز استان و ازجمله شهرستان خرم‌آباد اعمال خواهد شد و بر این اساس برخی از فعالیت‌ها تعطیل می‌شود و این به معنای آن است که خدمات سطح سه و چهار را در شهرستان خرم‌آباد محدود خواهیم کرد.
 خادمی در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدامات در کنترل شیوع گسترده کرونا موثر واقع شود و افزود همچنان که همواره گفته‌ایم اصل موضوع برعهده مردم و رعایت توسط مردم است اگرچه اقدامات دولت می‌تواند کمک‌حال و تسهیل‌کننده موضوع از نظر روانی باشد اما اصل کار و مراعات بر عهده مردم است و مردم بایستی به طور دقیق موارد را رعایت کنند.



خدمات سطح سه و چهار در شهرستان خرم‌آباد محدود می‌شود