بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص نامه استعفای شهردار خرم‌آباد در دستور کار روز دوشنبه 17 شهریورماه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد قرار گرفت.
به گزارش یافته، بر اساس اعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، یک‌صد و چهاردهمین جلسه رسمی و فوق‌العاده شورای اسلامی شهر خرم‌آباد فردا دوشنبه هفدهم شهریورماه رأس ساعت ۱۶ عصر در سالن جلسات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برگزار می‌گردد.
بر اساس این گزارش «بررسی نامه‌های وارده به صحن» و «بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص نامه استعفای شهردار خرم‌آباد» در دستور کار جلسه رسمی و فوق‌العاده شورای اسلامی شهر خرم‌آباد فردا دوشنبه هفدهم شهریورماه قرار دارد.
موضوع استعفا شهردار در حالی مطرح است که روابط عمومی شهرداری روز گذشته هر گونه استعفا را از جانب محمد شریفی مقدم رد کرده بود.
اما رستم کوشکی امروز در جمع خبرنگاران در مورد برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه استعفا شهردار واقعیت ندارد، گفت: یک ماه قبل شهردار استیضاح شد اما با پادرمیانی برخی اعضا و خواسته خود وی قرار شد فرصتی به او بدهیم که متأسفانه این فرصت جبران نشده و مشکلات کماکان به قوت خود باقی مانده است.
موضوع بررسی استعفا محمد شریفی مقدم قرار بود امروز یکشنبه 16 شهریورماه و در یک‌صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مطرح گردد که این جلسه به دلیل به حدنصاب نرسیدن برگزار نشد.
شایان ذکر است محمد شریفی‌مقدم که از کارکنان شهرداری خرم‌آباد از شهریورماه 98، با آراء اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به عنوان شهردار خرم‌آباد تعیین شده بود.
پیش از وی وحید رشیدی از دوم شهریورماه 96 به‌عنوان شهردار خرم‌آباد انتخاب و جایگزین «یحیی عیدی بیرانوند» شده بود.