شهیده "زهرا شیرویه " مسئول بخش کرونا بیمارستان آیت‌الله بروجردی امروز پنجشنبه 16 مردادماه در اثر ابتلا به کرونا در گذشت.
به گزارش یافته، شهیده "زهرا شیرویه" از مدافعان سلامت بیمارستان آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد، امروز با شهادت در راه سلامت و دفاع از سلامتی مردم مزد خدماتش را گرفت.
وی که مسئولت بخش کرونا یک بیمارستان آیت‌الله بروجردی را بر عهده داشت به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به یاران شهیدش پیوست.
رئیس، اعضا هیئت‌رئیسه و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با صدور اطلاعیه‌ای شهادت شادروان زهرا شیرویه را به جامعه پزشکی و پرستاری، کادر درمان و مجموعه همکاران در دانشگاه علوم پزشکی بالاخص مردم قدرشناس لرستان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمودند.
 
"شورای نویسندگان پایگاه خبری یافته" نیز، با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ سلامت و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارد.