برخی فعالین رسانه‌ای در لرستان دیدگاه‌های خود را به جمله «لر برادر کشی نمی‌کند» غلامرضا تاجگردون مطرح کردند.
بدنبال رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان و شفاف سازی مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی، واکنش هایی در فضای مجازی شروع شد که دامنه آغاز آن از مطرح کردن جمله «لر بردار کشی نمی‌کند» توسط خود تاجگردون بود.
بعد از این بلافاصله شاهد انتشار اظهار نظرهایی در این زمینه بودیم و بسیاری در این زمینه دیدگاه های خود را ارائه و منتشر کردند و حاشیه‌هایی نیز به وجود آمد که سرآغاز کش‌مکش های مجازی نیز شد.
پایگاه خبری امید لرستان نیز در اقدامی با بسیاری از فعالین رسانه‌ای در لرستان گفت‌و‌گو کرد که در زیر صرفاً به انتشار سخنان افرادی که علاقه‌مند بودند نقطه نظرات شان منتشر شود پرداختیم.
 
 «شهرام شرفی» نویسنده و کنشگر سیاسی:
-مناسبات مجلس نباید با نگاه قومیتی پیوند بخورد و معتقدم در مسئله تاجگردون و رد اعتبار نامه وی و اقدام نماینده خرم آباد و چگنی «برادر کشی» صورت نگرفت.
– معتقدم عدم تایید اعتبارنامه تاجگردون بر اساس مناسبات سیاسی و رقابتی شکل گرفت و رأی ندادن یک نماینده لر به او برادر کشی اطلاق نمی‌شود.
-باید با مطالب احساسی که مطرح شد برخورد شود و انتظار می‌رود سطح تحلیل افکار عمومی باید به سمت عقلانی بودن حرکت کند.
-ویسکرمی یک نماینده شفاف است که اهل پنهان کاری نیست و عقیده مشخصی دارد و باید این را هم مد نظر قرار دهیم که مناسبات مجلس دهم با یازدهم فرق زیادی دارند.
-بهتر این بود نماینده خرم‌آباد، به نظر شورای نگهبان، مراجع چهار گانه استعلام، کمیسیون تحقیق احترام می‌گذاشت و به تاجگردون رای مثبت می‌داد.
 
«محمد فیضی» روزنامه نگار و نویسنده:
– منطقی این است که در بر اساس عقل و اندیشه تصمیم گیری شود و حتماً بر اساس همین موارد آقای تاجگردون اعتبارنامه نگرفتند.
-قومیت و طایفه گرایی «متعصبانه» در لرستان جایی ندارد، که اگر داشت برای امثال کروبی اتفاقی صورت می‌گرفت.
-نگاه احساسی نباید در مجلس اتفاق بیافتد چرا که در آنجا باید از روی آگاهی تصمیمات اتخاذ شوند.
– مملکتی آباد می‌شود که از روی شایستگی انتصابات در آن صورت بگیرند نه این که با رانت و نفوذ چهره‌ای مثل تاجگردون افراد استاندار و یا مسئول باشند.
– در بحث تاجگردون برادر کشی صورت نگرفت، بلکه تاجگردون قربانی اتخاذ تصمیات نابجا، دخالت‌ها و فسادها خخودش شد که نمایندگان مجلس مطرح کردند.
 
 
«عبدالرضا قاسمی» نویسنده و مدیر مسئول پایگاه خبری یافته:
-به کار بردن ادبیاتی چون “برادرکشی” از طرف کسانی که عزل شده‌اند، علاوه بر این که بیشتر به‌قصد یارکشی از مردم و سوء استفاده از احساسات جوانان است، منافع ملی را هم به خطر انداخته و باعث انشقاق بیشتر می‌شود.
-این که فلان قوم کشور در تلاش برای توسعه مناطق تحت سکونت خود هستند نباید بهانه‌ای باشد برای برخی نمایندگان دیگر اقوام که همان رویه را دنبال کنند.
-نمایندگان باید به فکر منافع ملی و مملکت باشند و اگر دنبال کاهش فاصله طبقاتی در میان مناطق ضعیف هستند، بهتر است به جای تشکیل فراکسیون‌های قومی به دنبال راهکارها و زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذار خصوصی و توسعه اشتغال در مناطق خود باشند.
– عده‌ای برای رسیدن به منافع شخصی خود و با پیش کشیدن مسایل احساسی و قومی در صدد جلب نظر مردم و همراه کردن آن‌ها با تفکرات مسموم خود هستند.
-این که به بهانه نگاه قومی موجبات ورود اشخاص ضعیف را به بدنه مدیریتی کشور فراهم کنیم، امتیازی برای هیچ قومی نیست و خود خیانتی نابخشودنی است که منافع ملی را به خطر می‌اندازد.
– اگر کسی با همین نگاه قومی در صدد رسیدن به اهداف شخصی خود و یا نزدیکان خود باشد باید به شدت با آن برخورد کرد حتی اگر از یک طایفه و قوم باشیم.
 
«سعید سرشار» روزنامه نگار و سرپرست خبرگزاری فارس در لرستان:
-عنوان کردن بحث «لر بردار کشی نمی‌کند» از سوی غلامرضا تاجگردون، یک عوام فریبی و فرار از واقعیت بود.
-هرکس مشکلی دارد باید برگردد و مسئله خود را درست کند چرا که در مجلس باید به دنبال تصمیمات عقلانی بود نه مسائل پیش پا افتاده و احساسی.
-افرادی دنبال بحث‌های قومیتی هستند و دوست دارند یک لر تبار ریاست کمیسیون برنامه و بودجه باشند چرا به انتخاب آقای حاجی بابایی نماینده همدان که خود نیز یک لرتبار و نماینده استان همسایه ما است واکنش مثبتی نشان ندادند؟
-مطرح کردن مسائل حاشیه‌ای و بازی با افکار عمومی از سوی این افراد یک بازی سیاسی است تا بتوانند به افکار پلید خودشان دست یابند.