نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه به خواب رفتن برخی از واحدهای تولیدی دراستان لرستان با برنامه‌ریزی کارآمد متوقف شود، گفت: واحدهای تولیدی لرستان قربانی سوء مدیریت هستند.
 به گزارش یافته، مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت واحدهای تولیدی استان لرستان، گفت: برخی از واحدهای تولیدی فاقد سرمایه در گردش هستند به نوعی نقدینگی ندارند و این امر موجب می‌شود واحدهای تولیدی در استان لرستان به نحو مطلوب حرکت نکنند.
 نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بروکراسی اخذ مجوز در واحدهای تولیدی مانع حضور ماندگار سرمایه‌گذار در چرخه اقتصاد تولید است تصریح کرد: نه تنها نباید سرمایه‌گذار برای اخذ مجوز در حوزه تولید دچار مشکل شود بلکه می بایست حمایت و تشویق شود تا بتواند چرخه تولید داخلی را به حرکت درآورد.
 وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت واحدهای تولیدی استان لرستان الزامی است که تسهیلات و وام‌های کم‌بهره در اختیار تولید کننده قرار بگیرد تا تولید کننده بتواند مسیر تولید را با ایجاد فرصت‌های اشتغال هدفمند به حرکت درآورد.
 ویسکرمی افزود: ما در بیکاری، تورم و گرانی جز استان های رتبه دار کشور هستیم که این امر با عنایت به ظرفیت‌های اقتصادی در استان لرستان بسیار تامل برانگیز است و این در حالی است که با سرمایه‌گذاری در حوزه تولید می توان به سادگی فرصت‌های اشتغال برای بسیاری از افراد جویای کار ایجاد کرد.
 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه به خواب فرورفتن برخی از واحدهای تولیدی در استان لرستان با برنامه‌ریزی کارآمد متوقف شود یادآورشد: واحدهای تولیدی لرستان قربانی سوء مدیریت هستند.