متن بیانیه مهرداد ویسکرمی (نفر دوم) پس از پیروزی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوم اسفندماه ۱۳۹۸)
 


بیانیه مهرداد ویسکرمی که نشان از پیروزی قطعی وی در انتخابات است به شرح ذیل منتشر شد:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با عنایت الهی و رأی همراه با بصیرت شما مردم سرافراز شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی و بخش‌های تابعه، مفتخر به خدمتگزاری شما در مجلس یازدهم شدم.
رأی شما مردم شریف، رأی به ارزش‌ها، صداقت و پاک دستی خودتان بود و آغاز فصل نوینی در انتخابات لرستان محسوب می‌شود.
شما مردم نجیب علیرغم تنگناها و کاستی‌ها مردانه به صحنه آمدید و اراده الهی را در تحقق ارزش‌ها به اثبات رساندید.
از همه همراهان و عزیزانی که در این مدت این حرکت ارزشمند را یاری نمودند و نیز از هدایت علمای حوزه انتخابیه کمال تشکر را دارم و بابت تمام کاستی‌های احتمالی از آنان پوزش می‌طلبم و دست همه را می‌بوسم.
شما مردم فهیم با رأی قاطع فرا طایفه‌ای و فراجناحی خود به بنده اعتماد کرده و بنده نیز خود را خادم آحاد مردم خرم‌آباد، جگنی و بخش‌های تابعه می‌دانم و جهت پیمودن این راه دشوار دست یاری به‌سوی همه شما عزیزان و بخصوص نخبگان استان دراز می‌کنم.
ان‌شاءالله در اسرع وقت با کمک شما به شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات حوزه انتخابیه پرداخته و با شروع دوره مسئولیت به پی گیری وعده‌های خود اقدام خواهم کرد.
به همه رقبای انتخاباتی و نیز برگزارکنندگان و ناظران انتخابات خدا قوت می‌گویم و از آنان حلالیت می‌طلبم.
همچنین کسب اعتماد مردم را به هم‌سنگر خود در مجلس شورای اسلامی، جناب دکتر مرتضی محمودوند تبریک عرض می‌کنم و دست وحدت و برادری خود را برای همدلی و نیز خدمت خالصانه به مردم، به‌جانب ایشان دراز می‌کنم.
دعا کنید که خداوند متعال لیاقت این اعتماد مردمی را به این کمترین عنایت فرماید.
باافتخار عرض می‌کنم که تمام هزینه انتخابات که حدود  یکصدوسی میلیون تومان شد از طریق حساب بانکی اعلام شده توسط شما مردم بزرگوار تأمین شد و لذا بنده به‌جز لطف خداوند متعال و شما مردم عزیز وامدار هیچ‌کس نیستم و این مدل از انتخابات فصل نوینی در انتخابات استان محسوب می‌شود که شما عزیزان خالق آن هستید.
 این حرکت ارزشمند را جوانانی رقم زدند که دل به آینده‌ای روشن بسته‌اند و به دوستی آن‌ها افتخار می‌کنم و در ادامه راه نیز یاور من خواهند بود.
  
سوم اسفند ۹۸
✍مهرداد ویس کرمی