امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: انتخابات روز موفقیت ملت است و خون تازه‌ای به ملت تزریق می‌شود، و باید انتخابات را به‌گونه‌ای تدبیر کنیم که پایانش پیروزی و موفقیت ملت باشد.


به گزارش خبرنگار یافته؛ حجت‌الاسلام شاهرخی در جلسه شورای اداری استانداری لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: قهر با انتخابات معنا ندارد و راه پیروزی ملت مشارکت حداکثری در انتخابات است، چرا که انتخابات یک حق و تکلیف است چون مجلس یکی از سه رکن اداره کشور است.
وی با تاکید بر لزوم انجام‌وظیفه و مسئولیتی که در هر جایگاهی بر عهده داریم، افزود: باید با انجام‌وظیفه خود مجرای فیض الهی باید بشویم و به گونه‌ای عمل کنیم که خدا از ما راضی باشد.
شاهرخی با تاکید بر این که داوطلبان نباید خود را پیروز میدان بدانند، افزود: انتخاب و تصمیم نهایی با مردم است و مردم نتیجه انتخابات را مشخص خواهند کرد.
 وی نقش مجریان و ناظران در انتخابات را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: باید با دقت در نظارت و اجرایی مطابق قانون رفتار کنیم و مردم هم باید با آگاهی و هوشیاری افراد توانمند، مومن و انقلابی را به‌عنوان نماینده خود معرفی کنند.
شایان ذکر است در حال حاضر در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی ۵۷ داوطلب، بروجرد ۳۵، الیگودرز ۱۸، کوهدشت و رومشکان ۳۷، دورود و ازنا ۲۲، دلفان و سلسله ۱۲ و پل‌دختر ۲۴ نفر فعالیت‌های تبلیغاتی خود را دنبال می‌کنند.
انتخابات مجلس یازدهم دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

خبر: آقایی چگنی/ یافته
 

نماینده ولی فقیه در لرستان: قهر با انتخابات معنا ندارد