مدیرکل راه‌آهن لرستان از پایان عملیات بازسازی و بهسازی خطوط ریلی استان به طول ۱۵۷ کیلومتر خبر داد.
به گزارش یافته، رحمت رحمت نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز پایانی عملیات بازسازی خطوط ریلی ناحیه لرستان در بلاک قارون - بیشه به طول ۷۵۰ متر در تونل ۱۱۳ و پل راه‌آهن بیشه به‌صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه طی ۴۸ ساعت خاتمه یافت که با اتمام این قسمت، پروژه بازسازی خطوط ریلی محور جنوب تکمیل شد.
رحمت نژاد ادامه داد: بلاک قارون-بیشه با طول ۱۷ کیلومتر به دلیل کوهستانی بودن مسیر پر پیچ و خم، دره و پرتگاه‌های عمیق حاشیه خط، وجود ۱۵ دستگاه تونل، پنج دهانه پل و قوس‌های متعدد با شعاع ۲۲۰ و ۲۵۰ یکی از فنی‌ترین بلاک‌های راه‌آهن کشور می‌باشد.
مدیرکل راه‌آهن لرستان  اظهار داشت: کار بازسازی خطوط ریلی لرستان شامل زیرسازی خط ،تعویض ریل از U۳۳ به R۶۰  و جایگزینی تراورس از فلزی به بتنی  بطول ۱۵۷ کیلومتر در ۱۰ بلاک و ۱۱ ایستگاه سال  ۹۲  از ایستگاه مومن‌آباد آغاز شده بود.