مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه حفظ آبرو و حرمت برای دانش آموزان دختر بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد : دانش آموزان باید در این سنین به حفظ آبرو و شأن جایگاه و جنسیت خود توجه ویژه‌ای داشته باشند و هرگز فریب دوستی‌های خیابانی نخورند.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در همایش «عشق برتر» در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه (س) و دانش آموزان برخی مدارس دخترانه شهرستان ازنا، گفت: کنترل نگاه و رعایت حجاب و عفاف می‌تواند راهکاری مؤثر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت استحکام روابط خانواده باشد.
وی با بیان اینکه دانش آموزان باید مراقب انتخاب دوستان خود باشند، افزود: دقت در انتخاب دوست در سنین دانش‌آموزی از اهمیت بالایی برخوردار است و در این سال‌ها دختران باید دوستان مومن و سالمی را برای خود انتخاب کنند.
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه حفظ آبرو و حرمت برای دانش آموزان دختر بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید در این سنین به حفظ آبرو و شأن جایگاه و جنسیت خود توجه ویژه‌ای داشته باشند و هرگز فریب دوستی‌های خیابانی نخورند.
به گزارش «حوزه»، وی در پایان گفت: خواهران مبلغه باید با تشریح ویژگی‌های «عشق برتر» در بین دانش آموزان دختر، به رعایت فرهنگ حجاب و عفاف و پیشگیری از شکست‌های عاطفی کمک کنند.