یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جلسه‌اي با حضور نمايندگان شوراهاي اسلامي شهرها و بخش‌هاي شهرستان خرم‌آباد‌، اعضاي هيأت رئيسه شوراي اسلامي اين شهرستان انتخاب و معرفي شدند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خرم‌آباد، در اين جلسه كه به رياست "مرتضي ولي‌پوري" فرماندار شهرستان خرم‌آباد و نمايندگان شوراهاي اسلامي شهر و بخش‌هاي اين شهرستان در فرمانداري برگزار گرديد، با برگزاري انتخابات‌، اعضاي هيأت رئيسه شوراي اسلامي شهرستان خرم آباد انتخاب و معرفي شدند.

 

بر اساس اين انتخابات "شهرام دالوند" نماينده شوراي اسلامي شهر زاغه با اخذ اكثريت آرا به عنوان رئيس شوراي اسلامي شهرستان، "كياوش بشارتي" نماينده شوراي اسلامي بخش پاپي به عنوان نايب‌رئيس شوراي اسلامي شهرستان و "فرج‌الله بيرانوند" نماينده شوراي اسلامي بخش بيرانوند به عنوان منشي شوراي اسلامي شهرستان خرم‌آباد انتخاب شدند.

در اين جلسه "مرتضي پاپي" نماينده شوراي اسلامي بخش مركزي خرم‌آباد با اخذ اكثريت آرا به عنوان نماينده شوراي اسلامي شهرستان در شوراي استان و "فرشته طهماسبي" نماينده شوراي شهر خرم‌آباد به عنوان نماينده شوراي شهرستان خرم‌آباد در  هيأت نظارت بر سازمان‌هاي مردم‌نهاد اين شهرستان انتخاب و معرفي شدند.

در ادامه فرماندار خرم‌آباد از اعضاي شوراي شهرستان خرم‌آباد خواست تا با همدلي، تلاش، برنامه‌ريزي و كار مدون در شكوفايي جايگاه و نقش شوراي شهرستان به عنوان يك شوراي فرا‌دست كوشا و با استفاده از نظرات كارشناسان و برنامه‌ريزان در تعالي اين شورا اهتمام ورزند.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا