نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود دولت لایحه اضافه شدن دو نماینده جدید به استان لرستان را به مجلس ارسال کند.
محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌وگو با فارس ، بیان کرد: بازیگران و دروغ‌پردازان سیاسی معمولاً واقعیت‌ها را منقلب نشان داده که این امر باعث شده بسیاری از مردم به کانال‌ها و گروه‌های مجازی بی‌اعتنا شوند.
وی با بیان اینکه در لایحه‌ای که دولت به مجلس ارائه داده، اضافه شدن تنها یک نماینده به لرستان ذکر شده است، افزود: بر اساس این لایحه با پیوستن الشتر به حوزه خرم‌آباد تعداد نمایندگان این حوزه یک نفر اضافه می‌شود.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معتقدم اضافه شدن الشتر به حوزه خرم‌آباد به نفع این دو شهرستان نیست.
ملکشاهی‌راد بیان کرد: الحاق الشتر به حوزه خرم‌آباد باعث گستردگی آن شده و در نتیجه نمایندگان نمی‌توانند به مطالبات مردم به خوبی رسیدگی کنند، از سوی دیگر رنگ و بوی طایفه‌گرایی بیشتر خواهد شد.
وی افزود: اگر دولت به دنبال حل مشکلات و تنش‌ها است باید دو نماینده به لرستان اضافه کند، به بیان دیگر یک نماینده به الشتر اختصاص یافته و شاهد استقلال این حوزه انتخابیه باشیم از سوی دیگر یک نماینده نیز به خرم‌آباد اضافه شود.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حق تمامی نمایندگان است که در وهله اول برای منافع حوزه انتخابیه خود و در مرحله بعد لرستان تلاش کنند و بنده نیز به‌عنوان نماینده خرم‌آباد وظیفه‌دارم از مطالبات این حوزه دفاع کنم و در نتیجه خواهان اضافه شدن یک نماینده دیگر به حوزه انتخابیه خرم‌آباد هستم.
ملکشاهی‌راد با بیان اینکه مجمع نمایندگان لرستان دارای وحدت کاملی برای پیشرفت و توسعه لرستان است، افزود: بعضاً اظهار نظرها در مجمع نمایندگان متفاوت بوده، اما این موضوع به معنای اختلاف نیست و مجمع نمایندگان به دنبال راه‌حل منطقی است که ایجاد تنش و اختلاف نکند.