از صبح روز شنبه چهارم آذرماه، مسدود کردن پل‌های موقت در سطح شهر خرم‌آباد باعث ترافیک شدیدی شد که نارضایتی اکثر شهروندان را به دنبال داشت.
این ترافیک تا حدی توسعه یافت که اکثر کانال‌های تلگرامی بخش‌های از اخبار خود را به انعکاس این اعتراضات اختصاص دادند.
معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار یافته به اعتراضات مردم پاسخ گفت و اظهار داشت: احداث سه پل در ساحلی جهادگران، خیابان سرچشمه و ساحلی استانداری مصوب شده و شهرداری خرم‌آباد ناچار است تا نسبت به احداث این سه پل اقدامات کند.
«فرشید خدامرادی» اظهار داشت: طی روز جاری فقط پل موقت چهارراه بانک (ساحلی استانداری) مسدود شد و با توجه به اهمیت موضوع و این که در مواقع بارندگی، آب به خانه‌های مستقر در اطراف این پل سرازیر می‌شد، ناچار به تخریب این پل بودیم.
وی با اشاره به سابقه لرستان مبنی بر داشتن پل‌های زیبا و تاریخی افزود: پل‌های موقت سطح شهر از جمله پل موقت ساحلی استانداری علاوه بر چهره زشتی که به شهر داده‌اند، در مواقع بارندگی هم موجب طغیان رودخانه می‌شوند و وجود این پل‌ها زیبنده این شهر نیست.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با تعیین مسیر جایگزین، شاهد کاهش ترافیک در مرکز شهر باشیم.
وی در خصوص مسدود شدن پل موقت منطقه پل حاجی افزود: این موضوع مربوط به روز جمعه بوده که برای هم‌سطح سازی داخل زیرگذر، برای چند ساعت پل بسته شد و با توجه به تعطیل بودن روز جمعه، مشکل ترافیکی خاصی را شاهد نبودیم.
خدامرادی در پایان از مشکلات پیش‌آمده برای شهروندان عذرخواهی کرد و از مردم خرم‌آباد درخواست کرد تا همکاری لازم را برای اجرای عملیات عمرانی داشته باشند.