فرمانده انتظامی استان از توقيف يك دستگاه كاميون و كشف مقاديري پارچه قاچاق به ارزش 6 ميليارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار " حاجی محمدمهدیان نسب" گفت: گفت: مأموران پلیس آگاهی استان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز در بزرگراه» خرم زال» به يك دستگاه كاميون کشنده مشكوك شدند و آن را متوقف کردند.
وي در ادامه افزود: در بازرسي از خودروی مذكور دو هزار و 795 طاقه انواع پارچه خارجي قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانوني كشف و يك نفر نیز دستگير شد.
فرمانده انتظامی استان با بیان این که محموله قاچاق کشف شده از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، تصریح کرد: كارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف‌شده را 6 ميليارد ريال اعلام كردند.
سردار مهدیان نسب در پايان گفت: متهم براي سیر مراحل قانوني، به مراجع ذیصلاح معرفي شد.
 
 
دستگیری کلاه‌بردار با 41 فقره اعتراف در بروجرد
جانشین فرماندهی انتظامی استان، از دستگيري کلاه‌بردار با 41 فقره اعتراف، در شهرستان بروجرد خبر داد.
سرهنگ «احمدی تبار» گفت: در پي مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی بروجرد و طرح شکایت علیه شخصی که با مانورهای متقلبانه مبالغی را از آنان کلاه‌برداری كرده است، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.
وي اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات گسترده توسط مأموران پلیس آگاهی محرز شد فرد کلاه‌بردار از 41 نفر از شهروندان به بهانه کمک در امور خیریه کلاه‌برداری و از هرکدام مبلغ 100 الی 250 هزار تومان دریافت کرده است.
جانشین انتظامی لرستان تصريح کرد: متهم در بازجويي انجام شده به جرم خود اعتراف و تاکنون مبلغ 250 میلیون ريال کلاه‌برداری از وي کشف شده است.
سرهنگ احمدی تبار خاطرنشان کرد: کلاه‌بردار همراه پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.
 
سارق منزل با 12 فقره سرقت در خرم‌آباد
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگيري سارق منزل و كشف 12 فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
سرهنگ «عباس نظری» گفت: در پي اعلام چندین فقره وقوع سرقت منزل در شهرستان خرم‌آباد و اعلام شکایت مالباختگان به پلیس آگاهی لرستان رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
وي در ادامه گفت: مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به شناسایی متهم شده و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی لرستان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فني به 12 فقره سرقت اعتراف کرده است، اظهار داشت: با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
 
کشف بیش از یک‌صد هزار نخ سیگار قاچاق در ازنا
جانشین انتظامی استان از کشف 108 هزار و 800 نخ سيگار خارجی قاچاق در شهرستان ازنا خبر داد.
 سرهنگ «احمدی تبار» گفت: مأموران پلیس آگاهي شهرستان ازنا در راستاي اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق كالا حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و آن را متوقف کردند.
وی در ادامه گفت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو مشاهده شد حامل 108 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق است.
جانشین انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر گفت: فرد خاطی همراه پرونده راهی مراجع ذیصلاح شد.